جمعه, 04 خرداد 1403

 



موضوع: اهم وظایف بازاریابی

اهم وظایف بازاریابی 10 سال 4 ماه ago #52979

اهم وظایف مدیریت بازار
جمع‏ آوری و بررسی اطلاعات به منظور تشخیص وضعیت و استعداد بازار و تعیین نیاز مصرف‏ کنندگان
مشخص نمودن هدف‏های فروش و سهمیه بازار
تعیین آمیزه و یا ترکیب بازاریابی که عناصر آن از محصول، قیمت، کانال‏های توزیع و فعالیت‏های پیشبرد فروش می‏باشند.
سازماندهی فعالیت‏های بازاریابی و نیروهای انسانی و آموزش لازم برای آن
کنترل و یا نظارت به منظور اینکه فعالیت‏ها با توجه به برنامه پیش برود.
تامین خدمات بعد از فروش: مثل تامین لوازم یدکی و قطعات
بررسی نظریات مصرف‏ کنندگان در ارتباط با محصولات و خدمات ارائه شده
ایجاد تقاضا برای محصول و خدمات
ایجاد هماهنگی بین مقدار، زمان و خصوصیات تقاضا
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: محمد احمدی