خوش آمديد,
مهمان
|
|
باسلام و احترام
استاد ارجمند جناب آقای احمدی بدینوسیله موضوع "ارکان اصلی برنامه مدیریت بازار" تقدیم حضور حضرتعالی و دیگر دوستان عزیز می نمایم . *سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد، تجهیزات و روشهای جمع آوری، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگان بازاریابی است. ارکان اصلی برنامه مدیریت بازار عبارتند از : ۱-جمعآوری اطلاعات در این مرحله اطلاعات مورد نیاز شامل پاسخ به پرسش های متدوال و علایق مشتریان و فروشندگان و وضعیت رقبا و بازارهای جدیدو ... جمع آوری می شود. ۲- تجزیه و تحلیل و طبقهبندی اطلاعات جمعآوری اطلاعات یا درحین جمعآوری اطلاعات (بسته به نوع اطلاعات استخراج شده و برنامه کاری طراحی شده) میبایست به طبقهبندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخت ۳- برنامهریزی و کنترل با استفاده از نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعآوری شده و با توجه به اهداف و مقتضیات شرکت به طراحی مناسب برای آن سازمان میپردازیم ۴- اجرا برترین برنامهریزی تدوین شده اگر درست اجرا نشود هیچگونه ارزشی نخواهد داشت. بنابراین مراحل قبلی و مرحله اجراء لازم و ملزوم یکدیگرند وجود سه مرحله اول بدون مرحله اجراء بی فاید و وجود مرحله اجراء بدون مراحل قبلی بی معنی است. سپاسگزار شما (سید جواد فرزین فر) |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|