خوش آمديد,
مهمان
|
|
اساساً از رسانهها بهعنوان رکن چهارم دموکراسی یاد میشود رکنی که از یک طرف با مردم و از سوی دیگر با حکومت در ارتباط است. نقش رسانهها در مشارکت در همین بین معنا پیدا میکند. برای ایجاد مشارکت لوازم گوناگونی نیاز است از جمله این لوازم، ابتدا موضوع یا محملی خاص برای مشارکت، دوم کارگزاران و متولیان مشارکت یعنی کسانی که برای مشارکت برنامهریزی و سازماندهی میکنند. سوم شهروندان و در آخر کانالهای اتصال بین کارگزاران و شهروندان است که این کانالها در مشارکتهای گسترده و نوین رابط رسانهها هستند. از این منظر رسانهها به خودی خود واجد قدرت نیستند، آنچه به رسانهها قدرت میبخشد توانایی آنها برای شکلدهی به افکار عمومی له یا علیه حکومت میباشد.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|