خوش آمديد,
مهمان
|
|
منشور اخلاقی کارکنان بانک کشاورزی
در راستای توجه به مبانی اعتقادی در مورد تکریم انسانها و رعایت اصول اخلاقی در محیط کار و به منظور نهادینه شدن رفتارهای شغلی مورد انتظار جامعه و ارج نهادن به همه مردم و مشتریان منشور اخلاقی کارکنان بانک کشاورزی به شرح ذیل می باشد : - ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان و کسب رضایت آنها به عنوان اصلی ترین سرمایه بانک - رعایت نظم و انضباط ، ادب و احترام در ارتباط با مردم و مشتریان - رعایت عدالت و پرهیز از هرگونه تبعیض در جریان امور و فعالیتها با هدف حفظ کرامت انسانی مردم و مشتریان - ترویج فرهنگ تکریم پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم و مشتریان و تبدیل آن به یک ارزش حاکم در سازمان - رعایت اصول صداقت ، درستی ، امانت داری ، رازداری و حفظ اطلاعات مربوط به مشتریان - وقت شناسی ، وظیفه شناسی ، آراستگی ظاهر ، حذف تشریفات زائد و پرهیز از معطل کردن مردم و مشتریان - تلاش در ارائه مشارکت جمعی و کار گروهی منسجم جهت ارتقای دقت ، صحت ، کیفیت و افزایش سرعت عملیات و ارائه خدمات به مردم و مشتریان - تلاش در جهت ارائه بهترین و روز آمدترین نوع خدمات بانکی ویژه با استفاده از فناوری روز بانکداری الکترونیک در سطح استانداردهای جهانی - استفاده از انتقادها ، پیشنهادها و نظرهای سازنده مردم و مشتریان به عنوان یک فرصت کلیدی برای بانک - کوشش در جهت تحقق انتظارها و نیازهای مورد نظر مردم و مشتریان به عنوان یک فرصت استراتژیک برای بانک - نشان دادن صبر و حوصله ، متانت و صبوری و خوش برخوردی برای حفظ آرامش و آسایش مردم و مشتریان در فضاهای مختلف مورد مراجعه در بانک - شناخت ارزش های مورد نظر مردم و مشتریان در نقاط مختلف کشور و تلاش همه جانبه در برآورد خواسته و رضایت مشتریان
پيوست:
|
آخرين ويرايش: 10 سال 6 ماه ago توسط محسن جعفری یگانه.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: شیما کنشلو
|