خوش آمديد,
مهمان
|
|
Dear Mr. Pettigrew
Account No. 7654 On 17 February, we purchased a Bryant 754 washing-machine from your store. Since that date it has flooded once and broken down with clothes inside it twice. We have been forced to call out your service engineer on four separate occasions, namely 20, 23, 24 and 28 February. There appeared to be a variety of different problems to resolve – all of which you will see from the enclosed copies of the service engineer's reports. As a consequence of the above problems, we now have water marks all over our bathroom floor as well as number of ruined items of clothing. We enclose photographs and a dry cleaner's report. We have suffered considerable inconvenience and some financial loss since the purchase of this faulty product from you. In the circumstances we must ask you to replace this item within the next seven days and to recompense us for the additional losses we have suffered. We await your prompt response. Yours Sincerely, جناب آقای پتيگرو موضوع: صورتحساب شماره 7654 در تاريخ 17 فوریه، يك دستگاه ماشین لباسشويي برایانت 754 از فروشگاه شما خریداری گردید. از آن تاريخ تا کنون يكبار دچار سرریز آب شده و 2 بارهم با لباسهاي داخل آن از کار افتاده است. ناچاراً در چهار نوبت جداگانه، يعني در تاريخهاي 20 ، 23 ، 24 و 28 فوريه با خدمات مهندسي شما، تماس گرفتیم. به نظر میرسد مشکلات متعددی، براي برطرف شدن، وجود دارد ـ كه رونوشت همه گزارشات مهندس تعمیرات، به پيوست ارسال ميشود را ملاحظه خواهيد نمود. براي نمونه یکی از پیامدهای مشکلات فوق، وجود نشتي آب در سرتاسر كف حمام و نيز چند مورد لباس آسيب ديده است؛ كه تصاویر و گزارش خشكشويي، به پيوست ميباشد. از زماني كه اين محصول معیوب از شما خريداري شده، دچار مشکلات فراوان و متحمل ضرر مالي قابل توجهي شدهايم. با شرایط موجود، درخواست تعويض کالا، ظرف هفت روز آتی و جبران ضرر و زیانهای اضافی را مینمايد. در انتظار پاسخگویی هرچه سریعتر شما هستيم. با احترام
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|