یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 



موضوع: برگزاری نهمین همایش روابط عمومی

برگزاری نهمین همایش روابط عمومی 10 سال 1 ماه ago #65499

ری نهمین همایش روابط‌ عمومی الکترونیک اردیبهشت‌ ۹۳

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

موضوع نهمین همایش روابط‌ عمومی الکترونیک که اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ برگزار خواهد شد، روابط‌ عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی تعیین شده است .
به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری همایش محمد سلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب افزود: امروز فضای مجازی بیش از رسانه‌های مکتوب و حتی بعضاً رادیو و تلویزیون در شکل‌دهی به افکار عمومی مؤثر بوده و لازم است مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی با مدیریت افکار عمومی در این فضا آشنایی پیدا کنند.
وی ادامه داد: مدیریت افکار عمومی در روابط‌عمومی الکترونیک روش‌ها و تکنیک‌های خاص و پیچیده‌ای دارد که بررسی ابعاد آن موضوع نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک قرار گرفته است.
سلطانی‌فر روابط‌عمومی الکترونیک و روش‌های پایش افکار عمومی، متقاعدسازی در روابط‌ عمومی الکترونیک، روابط ‌عمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب، روابط‌ عمومی الکترونیک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی، روابط‌ عمومی الکترونیک و فضاسازی رسانه‌ای، روابط‌ عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی و روابط ‌عمومی الکترونیک و برخورد با شایعه محورهای اصلی این همایش را تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیته علمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی، دعوت کرد مقالات خود را تا تاریخ 20 اسفندماه سال جاری به آدرس اینترنتی دبیرخانه ارسال کنند . این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گفتنی است دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان، دکتر علی‌اصغر محکی و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک را تشکیل می‌دهند
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

برگزاری نهمین همایش روابط عمومی 10 سال 1 ماه ago #65534

سلام. خوب نیست
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.