پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



موضوع: اصول بازار یابی

اصول بازار یابی 10 سال 4 ماه ago #44687

اصول بازاریابی:
1- ایجاد ارزش برای مشتری: به معنای ارزش بیشتر برای مشتری نسبت به سایر رقبا قائل شدن ،که روش های معمول
آن عبارت است از: الف) بهبود کالا ب) کاهش قیمت
2- ایجاد مزیت رقابتی : میزان پیشنهادها ی سازمان در مقایسه با رقبا از نظر مشتریان که می تواند شامل p4 باشد
،بالاتر باشد.
3- تمرکز: تمرکز و توجه به نیاز ها ، خواسته ها و ذائقه های مشتریان است.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: علی قدوسی