یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

 



موضوع: مدگرایی در تبلیغات

مدگرایی در تبلیغات 10 سال 5 ماه ago #43297

مدرنیته شدن سبک زندگی، امری ناخودآگاه است که در جامعه تنها بر اساس تبلیغات و بازار مد عمل کرده و توسط ریشه های سنتی محدود می شود.
میثم قهوه چیان - جامعه شناس - در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: جامعه امروزی ما به دلیل گسترش ارتباطات و توسعه مناسبات شهری ناگزیر به انتخاب سبک های جدید زندگی بوده، لذا به ساخت یک اجتماع مدرن دست زده و مدرنیزاسیون اجتماعی را پیش می برد.
وی اظهار داشت: گرایش به مدرنیته شدن در جامعه ما امری ناخودآگاه است و فرد بر اساس نیازهای یک انسان مدرن عمل می کند و لزوماً در تلاش برای شکستن وضع قدیم نیست.
این جامعه شناس خاطرنشان کرد: مدرنیته شدن اگر با آگاهی بوده و با فرهنگ جامعه همراه شود، نه تنها به باور و سنت های افراد صدمه نمی زند، بلکه خبر از گسترش ایده های نو می دهد.
قهوه چیان با اشاره به پیامدهای منفی مدرنیزاسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: با تغییر ناخودآگاه سبک زندگی به وضعیتی جدید که اخلاق پایه اصلی آن نیست، بنیان اخلاقی سست شده و ساحت اخلاقی جامعه دچار بحران می شود که نتایج خوبی در بر نخواهد داشت.

مشاوره تبلیغات، بازاریابی و تحلیل علمی روند مد(Fashion Trends)
رقابت شرکت‌ها بر سر بدست آوردن سهم از بازارهای مختلف سبب شده‌است تا روش‌های بازاریابی مرسوم به شدت پیچیده گردد. شناسایی و بدست آوردن بازارهای بکر و ظرفیت‌های خالی بازار بدون داشتن دانش کافی میسر نخواهد شد. صنعت فشن به مدد علوم مختلف اکنون فشن را از یک موضوع عام به یک پدیده جهانی تبدیل نموده. تحلیل و مدیریت این پدیده خاص بدون داشتن دانش کافی ممکن نیست.
گروه خدمات تخصصی مد و فشن اسلامی بهپوشی با استفاده از کارشناسان مجرب و همچنین بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های تحلیل فشن که به جرات می‌توان گفت در تمامی منطقه خاورمیانه بی‌نظیر است برای اولین‌بار در سطح منطقه اقدام به ارائه خدمات تخصصی مشاوره تبلیغات، بازاریابی و تحلیل علمی روند فشن(Fashion Trends) نموده‌است.
مشاوره تبلیغات مد
یکی از مهمترین و تخصصی‌ترین اموری که گروه خدمات تخصصی مد و فشن اسلامی بهپوشی انجام می دهد اجرای پروژه‌های تبلیغاتی در زمینه مد و فشن است. در صورتی که یک تولید کننده، یک طراح مد، یک برند و یا یک فروشنده اجناس و یا خدمات مرتبط با مد و فشن هستید و قصد تبلیغات در این زمینه را دارید گروه خدمات تخصصی مد و فشن اسلامی بهپوشی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
این مجموعه با در اختیا داشتن نفرات مجرب و آشنایی کامل با بازارهای هدف و همچنین استفاده از متدهای علمی برای ارائه تبلیغات در کنار گروه عظیمی که از زنجیره دست‌اندرکاران این حیطه در اختیار دارد قادر است در کمترین زمان، با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت خدمات مورد نظر شما را ارائه دهد
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: علی احمد الفتی