خوش آمديد,
مهمان
|
|
يکي از ابزارها و امکانات موجود که ميتواند در گشودن باب گفتوگو ميان فرهنگها يا بالعکس در دامنزدن به کينه و نفرت قومي، نژادي و فرهنگي سهم اساسي ايفا نمايد، رسانهها هستند.
از ضروريات مهم براي هر فردي که قصد برنامهريزي در مورد کاربرد رسانه را دارد، داشتن ذهني باز و فعال است، زيرا بايد بتواند از ميان رسانههاي مختلف، بهترين رسانه يا رسانهها را جهت کار تبليغاتي خود انتخاب نمايد. از رسانههايي نظير تلويزيون و راديو گرفته تا رسانههاي بسيار جديد امروزي نظير اينترنت، همه بايد مدّ نظر برنامهريز رسانه قرار گرفته و بتواند آنها را طبقهبندي کرده و بهترين آنها را که با مقاصد تبليغاتياش دربارۀ مخاطب هماهنگ و متناسب است، انتخاب نمايد و به طرز کارآمدي از آنها بهرهبرداري کند. مهمترين گام براي انتخاب رسانه عبارت است از: 1ـ تعيين سطح پوشش، فراواني رؤيت پيام و نحوۀ تأثير؛ 2ـ انتخاب در ميان انواع رسانههاي مختلف؛ 3ـ انتخاب وسيلۀ خاص ناقل پيام؛ 4ـ تصميم دربارۀ زمانبندي رسانه |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|