چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403

 



موضوع: یازدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپرخانه و .....

یازدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپرخانه و ..... 10 سال 4 ماه ago #54485

بسم الله الرحمن الرحیم


دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 13 تهران

عنوان تحقیق :
برگزاري يازدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع و تجهيزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر

نام استاد :
جناب آقای الفتی

نام درس :
برگزاری جشنواره¬ها، سمینارها و نمایشگاه¬ها

محققین :
اشرف کیانی اصل
صدیقه عرب بنابچی
طاهره رجبی ورکیانی

رشته روابط عمومی مقطع کارشناسی حرفه ای
نیمسال دوم 93-92



برگزاري يازدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع و تجهيزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر


:: عنوان نمایشگاه : یازدهمين نمايشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
:: عنوان اختصاری : K&B - S&P
:: نوع نمایشگاه : بین المللی تخصصی
:: زمان برگزاری : ٣١ مرداد تا ٣ شهریور ماه ١٣٩٢ برابر با ٢٥ - ٢٢ آگوست ٢٠١٣
:: مکان برگزاری : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
:: فضای کلی تحت پوشش : حدود ١٤٠٠٠ مترمربع
:: برگزارکننده : شرکت بين المللی بازرگانی و نمايشگاهی تهران با مجوز سازمان توسعه تجارت ايران و با همکاری شرکت سهامی نمايشگاه های بين المللی ايران
:: شماره های تماس : ٢٢٧١٩٥٤٠-٠٢١ و ٤ – ٤٢٢٧٢٨٣ – ٠٩١٩
:: فکس : ٢٢٧١٩٥٨٤-٠٢١
:: ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
:: سایت اینترنتی : www.titexgroup.com






نمايشگاه بين المللی صنايع و تجهيزات آشپزخانه، حمام، سونا واستخر امسال درحالي به یازدهمين دوره خود رسيده است كه از نخستين دوره تاكنون شاهد رشد كيفی و كمی بسيار چشمگير آن بوده ايم.

بالارفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف كنندگان چه از نظر كيفيت و چه از لحاظ كميت مصرف، زمينه ساز افزايش روند توليد و ارتقاء كيفی توليدات داخلی و همچنين اهميت ورود كالاهای مناسب و با كيفيت بالای خارجي به كشور بوده است.

در حقيقت بايد گفت تمامی آنچه كه در جلوه و زيبايي ظاهر داخلي هر ساختمان كاربرد دارد در اين نمايشگاه عرضه می گردد. اين موضوع همان چيزی است كه نمايشگاه صنايع و تجهيزات آشپزخانه،حمام ، سونا و استخر را از ساير نمايشگاه های بخش ساختمان متمايز می سازد.

اهميت ويژه ای كه هم اينك مصرف كنندگان و نيز سازندگان واحدهای مسكونی به زيبايی و لوكس بودن ساختمان ها می دهند بيش از هر بخش ديگر ساختمان به همين چهار قسمت آشپزخانه، حمام، سونا و استخر معطوف مي شود، چرا كه آنچه كه ساير بخشهاي يك ساختمان را از نظر ظاهری بر سايرين برتری می بخشد دكوراسيون و طراحي داخلي آن است ولي در چهار قسمت موضوع اين نمايشگاه علاوه بر طراحی داخلی هر روز شاهد تنوع توليد، نوآوری و بكارگيری تكنولوژی و ابداعات جديد هستيم. از سوی ديگر مشاركت واحدهای توليدكننده آشپزخانه های صنعتی و صحرايی نيز در اين نمايشگاه هر سال فعالتر و گسترده تر از دورة قبلي بوده و سرانجام پس از سالها فقدان يك نمايشگاه تخصصي براي اينگونه واحدها، شاهد گردهمايی منسجم توليدكنندگان و واردكنندگان اين تجهيزات در اين نمايشگاه می باشيم.

نمايشگاه صنايع و تجهيزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از جمله معدود نمايشگاه هايی است كه بازديدكنندگان عام و همچنين متخصصين و فعالان بخش ساختمان، مصرف كنندگان نهايی محصولات و خدمات ارائه شده در آن محسوب می شوند و ارتباط رو در رو و مستقيم اين مخاطبين با شركت كنندگان اين نمايشگاه همواره به نتايج پرثمر و رضايت بخش منتهی شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران در اين نمايشگاه ، شرکت ها و نمايندگي هايي از کشورهاي کره جنوبي ، هنگ کنگ ، روسيه ، سوئد ، ترکيه ، آذربايجان ، فنلاند ، استراليا ، چين ، برزيل ، اسپانيا و هلند ؛ جديد ترين توليدات ، کالاها و صنايع خود را عرضه کرده اند.

رييس ستاد برگزاري اين نمايشگاه با اشاره به افزايش 26 درصدي مشارکت شرکتهاي داخلي و خارجي نسبت به نمايشگاه گذشته گفت : از 190 شرکت حاضر در اين نمايشگاه 130 شرکت داخلي و 60 شرکت خارجي است .

امينيان افزود: اين نمايشگاه در قالب چهار گروه کالائي برپا شده است و در آن؛ انواع وسايل و تجهيزات مختلف آشپزخانه هاي خانگي، صنعتي و صحرائي ، انواع کابينت ، سينک ظرفشويي ، دستگاههاي تهويه ، هواکش و هود آشپزخانه ، سيستم هاي نورپردازي ، ميز و صندلي آشپزخانه ، تجهيزات عمل آوري غذا ، تجهيزات آماده سازي غذا، تجهيزات سرو غذا ( خط سلف سرويس ، کترينگ) تجهيزات نگهداري (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشويي هاي صنعتي، وسايل و تجهيزات رستوران و کافي شاپ، تجهيزات حمام؛ انواع وان، زيردوشي ، دستشويي ، پارتيشن و کابين دوش و همچنين تجهيزات سونا و استخر؛ تأسيسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

وي گفت: يازدهمين نماييشگاه بين المللي صنايع و تجهيزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر با هدف آشنايي مردم و متخصصان امور ساختماني با محصولات و توليدات جديد اين حوزه،‌ توجه مسئولان به اين صنعت، افزايش نواوري در توليد کارخانه ها و واحدهاي توليدي، يافتن بازارهاي صادراتي، افزايش اشتغال در حوزه هاي مختلف اين صنعت و تبادل تجربه ميان توليد کنندگان داخلي و خارجي، برپا شده است.

مسئول ستاد برگزاري نمايشگاه اظهارداشت : کارگاهها و واحدهاي توليد کننده صنايع و تجهيزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخرکشور که از جانب رقباي خارجي به ويژه کشور چين تهديد مي شوند، به شدت نيازمند حمايت هاي اساسي نهادهاي دولتي هستند تا بتواند با افزايش توليد، ضمن رقابت با نمونه هاي خارجي و تأمين نيازهاي داخلي، افزايش صادرات را نيز داشته باشد.

امينيان با بيان اينکه در يک دهه گذشته و با افزايش توليد، روند صادرات صنايع و تجهيزات آشپزخانه کشور نيز آغاز شد و هر ساله (بجز سال 91) رشدي حدود 10 درصدي يافته است ، صادرات اين بخش را نيز سالانه حدود 300 ميليون دلار اعلام کرد .

امينيان گفت: عراق ، افغانستان ، تاجيکستان ، ارمنستان ، آذربايجان ، کشورهاي منطقه قفقاز همچنين برخي از کشورهاي افريقايي و آمريکاي لاتين، بازار صادراتي صنايع و تجهيزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر ايران را تشکيل مي دهند.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ، در یک فراخوان عمومی از علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه دعوت بعمل آوردند که : در روزهای 31 مرداد تا 3 شهریور ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بازدید کنند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

یازدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپرخانه و ..... 10 سال 4 ماه ago #55789

salam merci dariaft shod sepasgozarem
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: علی احمد الفتی