خوش آمديد,
مهمان
|
|
مدیریت تبلیغات تهیه و اجرای کمپین تبلیغات
جنبه های اصلی در تحقیق بازار: جنبه اجتماعی: v اولویت های بازاردر قالب رنگ، عادات،نقاط ضعف v طرح محصول از نظر کاربرد کلی و بکار گیری آن. v جنبه آماری v تحلیل الگوهای خرید در قالب رفتار مصرف کننده از نظر قیمت و محل خرید v یک تحلیل طی دوره ای از نوسانات صعودی یا نزولی تقاضاها جنبه روانی: v فهم ودرک و منطق جامعه در زمینه اولویتها و عادات آن v ارایه تحلیلی از عکس العمل بازار نسبت به هر گونه اصطلاحات v تحلیلی از کم هزینه ترین سیستم توزیع و تکنیک های توسعه جنبه اقتصادی v تحلیلی از مشتریان در ارتباط با گروه در آمد،طبقه اجتماعی،گروه سنی اجزای تشکیل دهنده تحقیق بازار: v مشخصات و تشکیلات واقعی بازار در تصمیم گیری برای ورود محصول به بازار،شامل بررسی شکل ظاهری و عادات خریداران از طریق پرسشنامه. v تحقیق در فروش با بررسی کامل تکنیکهای فروش در گذشته v تحقیق درباره محصول وبررسی دقیق توسعه و طرح و آزمایش محصول v تحقیق در توزیع وبررسی مقدمات حمل کالا و عوامل مربوط به آن v تحقیق در مورد مصرف کننده و فروشنده v الف) شرکت هایی که با یک رده خاص از محصولات سرو کار دارند v ب)دلایلی که مصرف کننده برآن پایه یک محصول را بر دیگری ترجیح می دهد v پژوهش در تبلیغات وبررسی وسایل ارتباطی مختلف و تاثیر آنها |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|