پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



موضوع: «الگوها و مدلها در پژوهش های ارتباطات جمعی »

«الگوها و مدلها در پژوهش های ارتباطات جمعی » 10 سال 5 ماه ago #45999

اقناع اگرچه گونه ای از ارتباطات جمعی است اما فرآیندی است که افراد زیادی از ان استفاده می کنند از یک تبلیغ نوشابه در تلویزیون تا فعالیت های روابط عمومی همه در پی این هستند که تغییراتی در اشخاص دیگر به وجود آورند.

ارسطو از اولین کسانی است که درباره خطابه و اقناع صحبت کرده است. اما به صورت جدی و آکادمیک تاریخ آن به قبل از جنگ جهانی دوم و ترس از جنگ که مبادا تبلیغات بتواند بر قلب ها چیره شود باز می گردد.قبل از جنگ رایس و ویلی اولین مطالعات تغییر نگرش را انجام دادند که درباره اثرات سخرانی ویلیان جنینگز برایان و راجع به تکامل بود.

پس از جنگ نیز این حوزه با فعالیت کارل هاولند آغاز شد که سرچشمه تحقیقات معاصر درباره تغییر نگرش محسوب می شود...
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

«الگوها و مدلها در پژوهش های ارتباطات جمعی » 10 سال 4 ماه ago #50539

  • زهرا جلالی
  • زهرا جلالی's Avatar
  • آفلاين
  • مدير انجمن
  • ارسال ها: 74
  • Thank you received: 4
تشکر فراوان از شما دانشجوی گرامی.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: زهرا جلالی