خوش آمديد,
مهمان
|
|
مدرس : جناب آقای مهندس سمعی
دانشجو : صدریه بلوری عنوان : روشهای رقابت در بازار شرکت های حاضر در بازار را می تـوان به دو گـروه تقسیم کرد، یکی رهبـران بـازار(first mover) و دیگری دنباله رو ها(follower). رهبران بازار آنهایی هستند که سهمشان از بازار آن محصول بیش از 50 درصد و دنباله روها هم سهم اندکی از بازار دارند. اکنون می توان برای این دو گروه روشهای رقابتی مختلف را شرح داد.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سهيلا كريم
|