یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

 



موضوع: زمینه های معمول و متداول تحقیقات بازاریابی کدامند

زمینه های معمول و متداول تحقیقات بازاریابی کدامند 10 سال 7 ماه ago #37643

- اندازه گیری توان بالقوه بازار، تجزیه وتحلیل سهم بازار، تعیین خصـــــوصیات بازار، تجزیه وتحلیل فروش، مطالعات مربوط به روند فعالیتهای تجـــاری، پیش بینی های کوتاه مدت، مطالعات مربوط به کالاهای رقابتی، پیش بینی های بلندمدت و بالاخره مطالعات مربوط به سیستم های اطلاعات بازاریابی و بررسیهای قیمت گذاری.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: کیومرث سمعی