خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- نگاه کردن به هر جهت غیر از جهتی که مشتری حضور دارد.
2- مشت کردن انگشتان 3- دست به سینه نشستن 4- انداختن پا روی پا 5- خواراندن گردن و یقه و لمس کردن بیش از اندازه گوش وبینی و جاهای دیگر بدن 6- گرفتن انگشتان جلوی دهان 7- شل دست دادن 8- دست دادن طولانی 9- نگه داشتن دست مشتری به زور پس از دست دادن 10- لمس بدن مشتری در هنگام صحبت کردن 11- تکان دادن انگشت سبابه هنگام صحبت کردن 12- بازی با خودکار ،کامپیوتر ،لپ تاپ یا یا هر وسیله دیگر 13- عدم تماس چشمی (با توجه به فرهنگ اسلامی در ایران در بکار بردن این نکته در برخورد با خانمها دقت کنید) 14- ورود به حریم شخصی مشتری (حداقل فاصله را با شخص مخاطب حفظ نکردن) 15- تکیه دادن به صندلی همانند پادشاهان 16- تکان دادن پشت سرهم پا 17- پوشیدن لباس نامناسب و نامرتب 18- همرا داشتن کیف پر از وسایل به اندازه غیر عادی 19- عدم بخاطر آوردن اسم طرف مقابل 20- عدم همراه داشتن کارت ویزیت 21- نشستن قبل ازاین که به شما صندلی شما را نشان بدهند و به شما برای نشستن تعارف کنند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: رزیقه غروی
|
|
مذاکره و مراودات اجتماعی، اقتصادی و تجاری بسیار با اهمیت است و در MBA سطح سه با عنوان "توانائي بكارگيري اصول و فنون مذاكرات تجاري" مطرح می شود. لازم است دانشجویان عزیز در این زمینه مطالعه و تمرین داشته باشند.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|