خوش آمديد,
مهمان
|
|
3. محصول یا خدمات
در مورد محصول و خدمات توضیح داده می شود ، ویژگی های محصو ل یا خدمات ، روشهای حفظ محصول ، ریسکهای که محصول با آن مواجه است 4.تحلیل بازار ، بازاریابی انواع بازار 1.مصرفی 2. صنعتی 3. دولتی 4. بین المللی 5. برنامه تولیدی عملیاتی منابع تامین مواد و قطعات ، تجهیزات و تاسیسات ، فضای فیزیکی ، منابع انسانی 6. برنامه مالی نسبت جاری : دارایی های جاری بر بدهی های جاری نسبت آنی : وجوه نقد یا نزدیک به نقد بر بدهی های جاری نقطه سر به سر : هزینه ثابت بر قیمت فروش هر واحد فرآیند بازاریابی 1. تحقیقات بازار : به منظور بررسی اندازه گیری میزان جذابیت محصول 2. طراحی استراتژیها ی بازار یابی 1.استراتژی رشد 2 استراتژی رقابتی 3. برنامه ریزی :4 پی و اس تی پی عناصر بازار یابی : 1. محصول 2. قیمت 3 پیشبرد و ارتقا فروش 4. کانالهای توزیع 1. چیزی که فروشنده برای فروش به بازار عرضه می کند کالای مقاوم : به دفعات و دراز مدت استفده می شود مثل لباسشویی کالای غیر مقاوم : یکبار و یا چند با ر بنا به اندازه آن استفاده شود مثل صابون یا مواد خوراکی 2. ارزشی که فرو.شنده برا ی کالا و خدمات خود تعیین می کند یا پولی که خریدار حاضر است بابت دریافت محصول یا خدمات بپردازد روش قیمت گذاری قیمت گذاری مبتنی بر هزینه ، مبتنی بر تقاضا ، رقابت ، سود بعلاوه کل هزینه هر کالا 3. هر نوع فعالیتی که برا یتشویق و ترغیب مشتریان برای خرید کالا و خدمات انجام شود 1. آگهی 2. تبلیغات 3. روابط عمومی 4. فروش حضوری 4. هر نوع فعالیتی که برای به حرکت در آوردن و رساندن محصول به مشتریان انجام ی شود ساختار کانالهای توزیع تولید کننده ، مصرف کننده تولید کننده ،خرده فروش ، مصرف کننده تولید کننده ، عمده فروش ، خرده فروش ، مصرف کننده تولیدکننده ، واسطه کارعمده فروش ، خرده فروش ، مصرف کننده اس تی پی : 1. تقسیم بازار: کوچک کردن بازار به بخشهای مختلف براساس نیازها و خواسته ها و رفتار خرید مشتریان 2. تعیین بازار هدف : گروههای از افراد یا واحدهای کسب و کار که به احتمال زیاد از کالا و خدمات استفاده می کند 3. موقعیت یابی یا جایابی : نحوه ادراک مصرف کننده از محصولات و خدمات در مقایسه با ادراک از کالا و خدمات سایر رقبا |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|