خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه جلسه چهارم و پنجم – استاد روحی
- ساختار طرح کسب و کار که شامل : ساختار مدیریتی / اجرایی و تحلیل صنعت و فضای کلان اقتصادی میشود که هر کدام زیر مجموعه های خاص خود دارند . - اجرای برنامه کسب و کار bp شامل : 1 – ساختار اجرایی 2 – محصول و خدمات 3 - تحلیل صنعت و فضای کلان اقتصادی 4 – تحلیل بازار / بازاریابی 5 – برنامه تولید /عملیات 6 – برنامه مالی 7 – وکلا و مشاوران و حسابرسان 8 – ضمائم پیوست ( رزومه مدیران ، اساسنامه قرارداد ، اسناد مالکیت ) - مورد 4 تحلیل بازاریابی / بازاریابی بازار ( کالای مقاوم – کالای غیر مقاوم ) انواع بازار ( مصرفی – صنعتی – دولتی – بین المللی ) بازاریابی : فعالیت انسانی در جهت ارضاء نیاز و خواسته مشتریاناز طریق مبادله ( نظریه فیلیپ کاتلر ) فرآیند بازاریابی ( تحقیقات – تعریف و تودین استراتژیهای بازار – برنامه ریزی ( 4p + stp ) ) 4p = ( محصول – قیمت – ترفیع فروش – کانالهای توزیع( مکان ) ) Stp = ( تقسیم و تعیین بازار و موضوع یابی یا جایابی و جایگاه یابی ) - تقسیم کسب و کار براساس قلمروهای بازار : کسب و کارهای ملی یا داخلی / کسب و کارهای بین المللی یا شرکتهای بین المللی / کسب و کارهای چند ملیتی یا شرکتهای چند ملیتی - انواع شرکتهای تجاری ( شرکتهای سهامی عام / خاص ) و مشخصات آنها - انواع کسب و کارها کسب و کار خانگی / اینترنتی / کسب و کار فناوری اطلاعات ( IS و IT ) / کسب و کار روستایی / کسب و کار کوچک - وظایف تخصصی و عمومی مدیریت کسب و کار - مفهوم و مزایا و تعریف فرانشیز - دلایل شکست کسب و کار |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|