دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

 



موضوع: بازاریابی وترفیع محصولات گردشگری سلامت

بازاریابی وترفیع محصولات گردشگری سلامت 9 سال 8 ماه ago #96594

وظایف کمیته گردشگری سلامت
كميته گردشگري سلامت با توجه به اهداف تاسيس آن وظايف خود را در سطوح ذيل تعريف مي نمايد
معرفي و شناساندن توانايي ها و پتانسيل هاي گردشگري سلامت
استفاده از ظرفيت ترفيعی سفارتخانه ها برای معرفی پتانسيل های درمانی کشور
ايجاد پرتال اطلاع رسانی در زمينه گردشگری سلامت
حضور فعال در همايش ها و نمايشگاه های گردشگري سلامت منطقه ای و بين المللی
استفاده از ظرفيت هاي ترفيعي ايجاد شده توسط دفاتر سازمان در خارج از کشور
فرآیند تحقیقات بازاریابی، بازاریاب باید کلیه نیروهایی را که بر روند تصمیم‌گیری در بازاریابی تأثیر می‌گذارند، در قالب یک چهارچوب ساختاری مشخص نموده و بدین وسیله به فرایند برنامه‌ریزی در بازاریابی کمک کند. در اینجاست که داشتن یک الگوی بازاریابی اهمیت پیدا می‌کند. این الگو بر اساس مطالعات و تجارب طولانی مدت تهیه و تکمیل می‌گردد و همواره ابزاری است برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای جذب گردشگر
پیش بینی فروش، پیش بینی فروش وسیله‌ای ضروری برای عرضه‌ی محصولات جدید، برنامه ریزی تولید، تعیین سطوح موجودات لازم و ایجاد روش توزیع مطلوب است
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.