خوش آمديد,
مهمان
|
|
چرا تحقيقات بازاريابي ضروري است؟
كار اصلي مديران بازاريابي تعريف نيازهاي مصرفكنندگان به منظور تدوين و اجراي استراتژيها و برنامههاي بازاريابي با هدف تامين نيازهاي مشتريان است. در اين خصوص دستيابي مديران به اطلاعات مربوط به مشتريان، رقبا و ديگر نيروهاي موجود در بازار امري ضروري است. تبليغات هرگونه ارايه و پيشبرد غيرشخصي ايده، كالا يا خدمات توسط يك تبليغكننده است كه اهدافي همچون ايجاد آگاهي، ترغيب، يادآوري و تقويت كردن را دنبال ميكند و پيشبرد فروش مجموعهاي از ابزارهاي محرك گوناگون است كه اهداف آن ارايه انگيزه خريد و در كوتاهمدت خريد سريعتر يا بيشتر كالا يا خدمات است. بررسي تبليغات در مواردي مانند كسب اطلاعات مربوط به مخاطبان رسانهها، تعيين ميزان موفقيت برنامههاي تبليغاتي، ارايه پيامهاي جذابتر، برنامهريزي تبليغات بهطور اثربخش و انتخاب رسانهها و روشهاي موثرتر تبليغات، مديران را ياري ميكند. گامهاي اجرايي تحقيق بازاريابي: هر تحقيق بازاريابي شامل شش مرحله اصلي به ترتيب زير است: 1- تحقيق مختصر و اوليه 2- تهيه طرح تحقيق 3- تنظيم برنامه اجرايي 4- جمعآوري دادهها 5- آمادهسازي و تحليل دادهها 6- تهيه گزارش تحقيق |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام
موضوع خوبی است لطفاً کامل کرده و فایل آن را در تالار قرار دهید.ضمناً موضوع دیگر را ار تالار حذف کنید و یا به سایر دوستان معرفی کنید. با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|