خوش آمديد,
مهمان
|
|
بازاریابی ایده چیست؟
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
بازاریابی ایده
ایده محصولی است که پاسخگوی نیازها و نیازمندان گوناگونی است. بازاریابی ایده یعنی ارائه و عرضه اندیشه نظر یا ایده برای ایجاد تفاهم ، تغییر رفتارها و باورهای مردم و سازمانها با تشکر بشاشی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
بازاریابی یعنی:محصول دربازاریابی یعنی هر چیزی که به نوعی خواسته یا نیازی را براورده کند.ایده محصولی که پاسخگوی نیازها و نیازمندان است.بازاریابی ایدهی یعنی ارایه و عرضه اندیشه برای ایجاد تفاهم تغییر رفتارها وباورهای مردم سازمانها یکی از مشکلات جامعه ما این است که (ایده)داریم اما(عقیده)نداریم ایده خوب است اما کافی نیست.
با تشکر از استاد سمعی. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ایده (انگاره یا طرح) در حقیقت یک طرح ذهنی است. شاید بتوان ایده دادن را اولین گام برای حل یک مشکل یا برآورده کردن یک نیاز دانست. به عبارت دیگر ایده سادهترین راه حلی است که انسان در برابر یک مساله یا نیاز به آن فکر میکند. هر چند میتوان یک ایده را پیچیده کرد.
به فرد صاحب ایده، ایده پرداز میگویند و منظور از ایده پردازی، تفکر همراه با خلاقیت است. ایدهپردازی باید همراه با مهارت و توانمندیهایی باشد که از جمله آنها توانایی و مهارت بارش مغزی و تفکر خلاق است. و بازاریابی ایده یا Idea Marketingایده یعنی پیدا کردن بازار متناسب با این ایده و ایجاد نیاز در مشتری و تبلیغ و ترویج آن محصول و یا کالا |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|