شنبه, 08 ارديبهشت 1403

 



موضوع: جواب سوال

جواب سوال 10 سال 9 ماه ago #19327

همانطور که ازتعریف هریک از پارامترهای موجوددر ساختار بازاریابی 4p پیداست، شرکت یخچال سازی مرحله اول ساختار 4p که همان تولید محصول، نامگذاری، برندیگ و سایر عوامل موثر در پیدایش بازار رقابتی در زمینه تولید یخچال است را پشت سر گذارده است.
همچنین مدیران شرکت قطعا در مورد قیمت گذاری محصول به نتیجه نهایی دست پیدا کرده اندتا علاوه بر ایجاد مزیت رقابتی باسایر رقبا قابلیت ماندگاری در بازار تولید یخچال را داشته باشند.
با توجه به توضیحات ارایه شده شرکت یخچال سازی هم اکنون در مرحله ترویج، تبلیغ یا promotion می باشد تا بدین ترتیب محصول تولید شده و قیمت گذاری شده را جهت ارائه در معرض دید مشتریان قرار دهد. به همین دلیل یکی از بهترین بازارهای هدف با توجه به نوع محصول تولیدی مجموعه ، مغازه ها وفروشگاه های تولید وعرضه بستنی می باشد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: کیومرث سمعی