خوش آمديد,
مهمان
|
|
رسانه های دیداری:
رسانه های دیداری، یک ابزار مفید برای بالا بردن آگاهی ها و ایجاد تغییر رفتارهای ساده در بین افراد جامعه می¬باشد. امروزه شبکه های مختلف تلویزیونی سعی می¬کنند از ویدیو کلیپ های آموزشی به صورت فیلم داستانی، فیلم مستند و یا تبلیغات آموزشی برای مخاطبان خود استفاده نمایند. به¬طور کلی مخاطبان اصلی رسانه های دیداری را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل می¬دهند. در برنامه های ارتقاي سلامت از رسانه های دیداری برای بالا بردن آگاهی عمومی و تغییر رفتارهای ساده در زمینه بهبود سلامت کلی افراد جامعه استفاده می¬شود. حوزه های بخش رسانه های دیداری: • فیلم کوتاه • فیلم سینمایی • پویا نمایی • مستند • گفت و گو محور • گزارش خبری • نماهنگ |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|