خوش آمديد,
مهمان
|
|
نتیجه گیری
هدف هر کنش ارتباطی، رساندن پیام است و هر کلمه هر جمله یا هر پارگراف و یا متنی مفهوم را به گونه ای مختص به خود به گیرنده می رساند. درمورد روزنامه ها نیز، کارگزاران روابط عمومی باید به 3 نکته زیر توجه کنند تا بدانند چه خبر و مطلبی را، در چه زمانی، به چه کسی در روزنامه تحویل دهند. 1- خط مشی روزنامه 2- سازمان روزنامه 3- مسوولان هر بخش از سازمان روزنامه همچنین در تهیه و ارسال اطلاعیه خبری به هر روزنامه 3 عامل را باید درنظر داشت: 1- اطلاعیه باید درقلمرو سیاست خبری آن روزنامه، دارای ارزش خبری باشد. 2- به سردبیر، دبیر شهری یا دبیر قسمتی که برای آن سرویس تهیه شده تسلیم شود. 3- از نظر زمانی در وقت مناسب به مسول مربوط برسد تا فرصت تنظیم و چاپ موجود باشد. • مهمترین فصل مشترک روابط عمومی و رسانه ها عبارست است از اطلاع رسانی، تاثیرگذاری بر افکار عمومی، مخاطبان یکسان و استفاده از فنون و ابزارهای مشترک • ویژگی های مهم مصاحبه شامل ارتباط شفاهی، برنامه ریزی قبلی، کسب اطلاعات دارای ارزش خبری، طرح پرسش و پاسخ و وجود دو طرف مصاحبه کننده و مصاحبه شونده هستند. • برگزاری جلسات با نمایندگان رسانه ها توسط روابط عمومی می تواند درجلب نظر خبرنگار به تهیه خبر و گزارش و توسعه روابط فیمابین موثر واقع شود. منابع _ کتاب راهبردهای علمی روابط عمومی – نویسنده: هوشمند سفیدی. بخش ارتباط با رسانه ها _ دکتر مهدی فرقانی "روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها" اداره کل تبلیغات تهران _ احمد یحیایی ایله ای "مبانی روابط عمومی" بخش راهکارهای ارتباطبا رسانه ها _ وظایف نامشخص روابط عمومی- احمد یحیایی ایله ای- ماهنامه روابط عمومی _ سخنرانی دکتر علی اکبر فرهنگی درنهمین نشست انجمن روابط عمومی ایران بسمه تعالی ((موضوع)) ((رسانه ها ونقش آن درافکار عمومی)) دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 13 نام استاد :جناب آقای الفتی نام دانشجو:رمضانعلی مهدی پور پودمان /5 تابستان92 |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
merci matlabeton dariaft shod
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|