دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تحقیق

تحقیق 10 سال 9 ماه ago #22960

بسمی تعالی
اینترنت یکی از با نفوذ ترین تکنولوزیهای جدید ارتباطی است که همه ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر عظمت نفوذ قرار داده است و به نوعی همه ابعاد حیات فردی و جمعی ما متاثر از این تکنولوژی ارتباطی و سایر تکنولوژی ها است.
اجتماعی تاثیر اینترنت بر پیشرفتهای
در حوزه توسعه اجتماعی ، صاحبنظران از گسترش خدمات الکترونیکی ، توسعه اشتغال ، خلق اجتماعات و خودگردان گشودن افق های تازه بین اجتماعات و فرهنگ ها و … به عنوان ایعاد مثبت نفوذ اینترنت نام می برند؛ اما مواردی چون تبدیل انسان به موجودی تک بعدی و گوشه گیر ، بیکاری و بیماری الکترونیک ، شکل گیری زندگی اینترنتی در ارتباطات فردی بدون توجه به دنیای پیرامون ، تهدید حریم شخصی افراد ، حذف زندگی قبیله ای و ایجاد جماعت جهانی ارتباطات منفی ورود و نفوذ اینترنت در زمینه توسعه اجتماعی است.
تاثیر اینترنت بر پیشرفتهای اقتصادی
در این بخش بشر شاهد تحولاتی چون ایجاد اشتغال از راه دور ، بانکداری الکترونیکی ، خرید و فروش الکترونیکی ، تسهیل خدمات اداری و گمرکی ، تجارت در گردش ، بین المللی شدن بازار تولید ، تامین نیروی انسانی شرکت های بزرگ ، بررسی عمیق وضعیت اقتصادی در دنیای امروز ، تسریع در مبادلات اقتصادی ، دسترسی انسان به بازارهای جدید کاهش هزینه های خرید ، حذف کاغذ بازی ، سهولت در معرفی کالا ها ، ارتقای قدرت مشتری در برابر فروشنده بوده است. هزینه های ناخواسته نفوذ اینترنت در اقتصاد جوامع هم کم نیستند.
تاثیر اینترنت بر پیشرفتهای علمی
علم گرايي، عقلانيت، توجه به اصول و گذر منطقي از الگوهاي حاکم (پارادايم ها) بسياري از مشکلات جامعه را حل مي کند. حرکت در مسير علم و عقل در شکوفايي عوامل مختلف توسعه از قبيل منابع طبيعي، فيزيکي و انساني نقش بسزايي خواهد داشت. اگر جوانان به سمت جامعه اي عقل گرا و علمي سوق داده شوند آينده کشور بسيار درخشان خواهد بود و در اين ميان نقش معلمان بسيار برجسته است. مي توان از آموزش زبان هاي خارجي به عنوان يک اصل اساسي در بخش آموزش کشور ياد کرد با آموزش زبان هاي خارجي مي توان به راحتي با جهان خارج ارتباط برقرار کرد که اين امر در توسعه و پيشرفت علمي جامعه نقش ممتازي دارد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تحقیق 10 سال 9 ماه ago #23640

salam mamnon matlabeton dariaft shod
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: علی احمد الفتی