یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403

 



موضوع: چگونگی تشویق به خرید اینترنتی

چگونگی تشویق به خرید اینترنتی 10 سال 8 ماه ago #34128

ده روش تشویق بازدیدکنندگان سایتهای اینترنتی برای رفتن به صفحه سفارش کالا و خدمات سایت:

١- متن تبلیغ را بگونه ای بنویسید مثل اینکه در حال صحبت مستقیم با بازدیدکننده هستید. از الفاظی مانند ، شما ، برای شما و امثال آن در تبلیغ زیاد استفاده کنید.

٢- بصورت مرتب از تالارها گفتمان تجاری بازدید کنید. میتوانید راهنمایی ها ، مطالب و منابع سودمندی در آنها پیدا کنید.

٣- با درج اطلاعات تجاری خود در پروفایل شخصی اتاق چت خود ، بصورت رایگان کار خود را تبلیغ کنید. اکثر سایتهای چت این اجازه را به شما می دهند ولی در هر حال ابتدا بخش قوانین سایت آنها را بخوانید.

۴- بصورت گسترده در مورد برنامه واسطه گری یا امکان درآمد افراد از طریق سایت شما، تبلیغ کنید.در هر تعداد برنامه واسطه گری و فهرست موجود که امکان دارد ثبت نام کنید. این مطلب را در خبرنامه ، امضای دیجیتال e-mail خود یا در هر مکان ممکن دیگر ذکر کنید.

۵- به بازدیدکنندگان دقیقا بگویید که انتظار دارید آنها در سایت شما چه کاری انجام دهند. ممکن است اینکار ، خرید یک محصول ، استفاده از یک سرویس ، عضویت در خبرنامه و ... باشد.

۶- سایت خود را بصورت خاص بر اساس خواست بازدید کننده طراحی کنید نه بر اساس میل خود. آنها میخواهند بدانند چه چیزی برایشان در سایت وجود دارد ،نه اینکه باعث موفقیت شما در تجارت و دریافت مدال افتخار شوند.

٧- تلاش کنید به دام فناوریهای رنگارنگ جلوه های ویژه و گرافیکی دچار نشوید. بر روی کلمات خود تمرکز کنید. آنها هستند که که کار اصلی را انجام میدهند.

٨- متن تبلیغ اختصاصی خودتان را بنویسید. هرگز متن تبلیغ دیگری را بصورت کامل کپی نکنید.از امتحان کلمات و عبارات جدید برای تبلیغ سایت و محصول خود هراس نداشته باشید.

٩- تبلیغات خود را بصورت دوره ای تغییر دهید. بازدیدکنندگان سایت شما از دیدن تبلیغات یکنواخت و تکراری خسته می شوند. در حالت استاندارد، آنها باید 7 بار یک تبلیغ را ببینند تا از آن خرید کنند.

١٠- تعداد کلمات مایوس کننده و منفی را به حداقل ممکن برسانید. مشتریهای شما همین حالا به اندازه کافی مایوس و مردد می باشند. سعی کنید آنها را تشویق و خوشحال کنید.

منبع: webpro.ir
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

چگونگی تشویق به خرید اینترنتی 10 سال 8 ماه ago #35495

سلام.ملاحظه شد .تشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.