یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403

 



موضوع: آدمهايي كه در ارتباطشان با ديگران موفق هستند

آدمهايي كه در ارتباطشان با ديگران موفق هستند 10 سال 8 ماه ago #31373

چند خصوصيت دوستداشتني


آدم‌هايي كه در ارتباط‌شان با ديگران موفق هستند، چند خصوصيت ديگر هم دارند كه خوب است فراموش نكنيم:

واقع‌بين بودن: افراد موفق در ارتباط با ديگران، افرادي خوش‌بين و البته واقع‌بين هستند.اين افراد قبول دارند كه گهگاه مسئله‌اي بين آن‌ها با ديگران به ناچار پيش مي‌آيد و عقيده دارند هميشه مي‌توان كاري براي بهبود اوضاع انجام داد. اين افراد اجازه نمي‌دهند مسئله، آن‌ها را از پا در‌آورد.

مواجه شدن با مساﺋل: حل و فصل كردن مساﺋل با افراد را مي‌توان تا حد زيادي به تاخير انداخت. هميشه عذرهاي زيادي براي خوش‌خيالي و سر زير برف كردن وجود دارد كه غالبا به دليل ترس از بدتر شدن اوضاع، از اين راه‌ها استفاده مي‌شود اما انسان‌هاي موفق در ارتباط با ديگران، نگران مواجه شدن با مسئله نيستند، براي بهبود وضعيت پيش‌قدم مي‌شوند، حتي اگر شهرت و محبوبيت خود را در اين كار هزينه كنند.
به رسميت شناختن احساسات: تاكيد روي رفتار ظاهري به معني ناديده گرفتن عواطف و احساسات خودمان يا ديگران نيست. افراد موفق در ارتباط با ديگران، احساسات و عواطف خود را مديريت كرده و با احساسات ديگران همدلي مي‌كنند. سعي كنيد خود را جاي فرد مسئله‌ساز قرار دهيد، به مسئله از چشم طرف مقابل نگاه كنيد و مكررا نشان دهيد كه مي‌فهميد او چه احساسي دارد.
استوار و ثابت‌قدم بودن: افراد موفق در ارتباط با ديگران، به راه‌حل‌هاي جادويي و يك‌شبه اعتقاد ندارند! اين افراد كاملا متوجه هستند كه اصلاح و تعديل مساﺋل بين فردي، يك فرآيند تدريجي است و حاضرند اگر راه‌حل پيش‌بيني شده جواب نداد، به عقب برگشته و از اول شروع كنند. علاوه بر اين، افراد موفق سرسختانه و با سماجت، روش‌هايي را كه براي بهبود مسئله طراحي كرده‌اند، پيگيري مي‌كنند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

آدمهايي كه در ارتباطشان با ديگران موفق هستند 10 سال 8 ماه ago #35484

سلام خوب بود.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.