خوش آمديد,
مهمان
|
|
بسمه تعالی
مدیریت تبلیغات / استاد سالاریان محمدرضا اشتیانی آسیب شناسی در مدیریت کلان تبلیغ دینی منابع : 1- با استفاده از ترجمه قرآن و تبلیغ، محسن قرائتی، ص 90 2و3- امام خمینی رحمه الله صحیفه نور، ج 8، ص 65 4- در دیدار با مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی، 6/2/72 5- صحیفه نور، ج 17، ص 61 6- مجله بصائر، ش.11 و 12، ص 6، مصاحبه با حجة الاسلام سعیدی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی 7و8- حوزه و روحانیت، ص 98/ص 99 9- نهج البلاغه، شرح فیض الاسلام، نامه 61 10- تقسیم بندی و تعاریف با کمی تصرف به نقل از: بروس کوئن، مبانی جامعه شناسی، ص 59- 61 11- صحیفه نور، ج 15، ص 160 12- سخنرانی در دیدار با اعضای دفتر تبلیغات، مورخ، 9/7/75 13- صحیفه نور، ج 3، ص 100 14- نهج البلاغه، شرح فیض الاسلام، نامه 53، ص 1022 15- همان، نامه 53، ص 1024 16- علی باقی نصرآبادی، فروغ اندیشه ها، ص 37 17- احمد رزاقی، تبلیغات دینی ابزارها و شیوه ها، ص 65 18- نهج البلاغه، شرح فیض الاسلام، ص 879 19- روزنامه اطلاعات، 6/12/67 20- در دیدار با علما و روحانیان شهرستان یزد، 8/9/66 21- صحیفه نور، ج 13، ص 249 22- تبلیغات دینی، ص 60/روزنامه کیهان، مورخه 18/10/63 23- تبلیغات دینی، ص 60/روزنامه کیهان، مورخه 21/5/61 24- محمدحسن نبوی، مدیریت اسلامی، ص تابستان 1392
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام.تشکر از شما
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|