دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403

 



موضوع: موفقیت در هدفمند بودن در امر تبلیغ

موفقیت در هدفمند بودن در امر تبلیغ 10 سال 8 ماه ago #30418

هدفمند بودن یکی از عوامل مهم تبلیغات است و از آنجاییکه واژه تبلیغات بر هدف تاکید دارد در این حالت از تلاشی عامدانه در جهت برقراری موازنه ای از قدرت به نفع تبلیغ کننده برخوردار می شود.
تبلیغات باید در قالب مجموعه ای از حقایق بیان شود تا نمودی از یک منطق خاص را بازتاب داده و فروش موفقی داشته باشیم.
در امر فروش به این نکته هم باید توجه داشت که مشتری ها نظر خود را عوض نمی کنند اما در حقیقت بر اساس اطلاعات جدیدی که یک فروشنده به مشتری میدهد تصمیمات جدیدی می گیرند. بخاطر همین یک فروشنده باید منبعی از اطلاعات باشد.
در امر تبلیغ شناسایی نقطه ضعف مشتری که همان نیاز اوست مهم است.
فروشنده میتواند با طرح سه سوال مشتری را به طرف تصمیم گیری سوق دهد:
۱- آیا میدانید این محصول یا خدمات باعث صرفه جویی می شود؟
۲- آیا شما دوست دارید صرفه جویی کنید؟
۳- فکر می کنید از چه زمانی قصد دارید صرفه جویی کنید؟
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

موفقیت در هدفمند بودن در امر تبلیغ 10 سال 8 ماه ago #35496

سلام. ملاحظه شد. تشکر از شما
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.