خوش آمديد,
مهمان
|
|
نکته : مراقب باشیم ، از حدّ تأثیر ، تبلیغات را بزرگ نکنیم. گروهی هستند که می گویند : نقش تبلیغات ، بسیار پررنگ تر از هر اِلمان دیگری می باشد. اما در واقعیت پارامترهای دیگری هم هست ، که نقش مهم دارد. دسترسی ، یکی از آن ارکان است ؛ که هر چه دسترسی به یک Brand یا نام تجاری بیشتر باشد ، ما زودتر به آن مراجعه می کنیم . بعضی از کالاها از وفاداری ضعیف تر و بعضی از وفاداری قوی تری از مخاطب برخورداند.
نکته : فکر بزرگ ، توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کند . تبلیغ + فکر بزرگ = فروش فکر بزرگ از ضمیر ناخودآگاه نشأت می گیرد. ضمیر ناخودآگاه باید از دانش صحیح و کافی برخوردار باشد ؛ در نتیجه تبلیغ بی اثر و بدون ایده ای بزرگ خواهد بود . باید اندیشۀ منطقی را درفضای ذهن و اطلاعات رها سازید که البته می تواند با فعالیت های روزمره گره بخورد . مثل راهپیمایی ، دیدن مجله و ... تا به سمت تخیل گرایی لازم سوق پیدا کند . آلرت لاسکر یکی از با ذکاوت ترین افراد در جان تبلیغات است که می گوید:«فروتنی،همراه با فکر خوب» موتزارت : برای نوشتن هیچ قطعۀ اصیل و بکری هرگز تلاش نکردم ؛ اصالت = خلاقیت . نکته : همیشه تبلیغ محصول را به کسی بسپارید که علاقه ای وافر به آن دارد . تا از محصول یک قهرمان بسازید. (دیوید الیگوی) نکته : رمز موفقیت یک کالا این است که نکات مثبت محصول را برجسته و جذاب تر از رقبا مطرح کنید به عبارتی به وسیلۀ تبلیغ ، ارزش افزوده به کالایتان بدهید . نکته : برای فروش محصول لازم نیست که بگویید کالایی که شما تبلیغ می کنید برتر از رقیب است . کافی است که مصرف کننده متقاعد شود که این کالا خوب است . نکته : همواره فروش به سمت بازاریاب هوشمندی متمایل می شود که بیشترین تلاش برای اعتماد سازی بر اساس یقیناً خوب بودن محصول در پیش می گیرد. نکته : اندازه گیری اثربخشی تبلیغاتی تان به فروش ، در خواص یکسان زمانی ، و ادامۀ آن تا جایی که بر اساس تحقیقات خاصیت خود را از دست داده باشد . نکته : گاهی اتفاق می افتد که یک تبلیغ پا در عرصۀ فرهنگ می گذارد ، موسیقی یک کالا ، استفاده از افراد مشهور و ... . نکته : برنامه ریزیهای تبلیغاتی پیچیده که نظرات متفاوت گروه زیادی از مدیران را برآورده کند و در آگهی هایی که چشم به هدف های متعدد و گوناگون دارند ، هیچ نتیجۀ مثبتی بدست نمی آید. و نباید درگیر وقت کشی های فرآوان مدیران عالی برای امرار معاش شد. نکته : آگهی تبلیغاتی نباید مثل یک جلسۀ بی فایده که فقط وقت می گذراند و انتقاد می کند ، باشد . که نمی تواند چیزی به وجود بیاورد. نکته : هر آگهی دورۀ باروری دارد ؛ پس تا نتیجۀ نهایی باید صبر کرد. نکته : سخت کار کردن ، دلیل بر تبلیغ نیست . «دیدگاهتان را گسترده تر کنید» تا «جنبه های تازه تری آشکار کنید» نکته : امتناع از یادگیری قواعد فن ، بسیار رایج است . متأسفانه در هیچ حرفه دیگری وجود ندارد که افراد بر اساس چنین میزان اندکی از دانش حرکت کنند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
خوبه ولی بدون منبع فاقد اعتبار لازم است
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|