یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تبليغات محيطي

تبليغات محيطي 10 سال 8 ماه ago #30015

تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی بسیاری از مردم را به یاد بیلبوردهای رنگارنگ و گرانقیمت در بزرگراه ها می اندازد. ولی تبلیغات محیطی شامل تمامی تبلیغاتی است که در مکان های عمومی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. تبلیغاتی مانند پوسترهای رنگی که روی شیشه سوپر مارکت ها چسبانده شده، کاغذهای تبلیغاتی روی دیوارها و همچنین تبلیغات روی اتوبوس ها و وسایل نقلیه دیگر، در این گروه جای دارند. از آنجایی که تبلیغات محیطی در مکان های عمومی و در معرض دید قرار دارند، در نتیجه توسط افراد زیادی دیده می شوند.
بنابراین؛
در کنار مؤسسه پژواک ایرانیان در هر محیطی چنان درخشان شوید که هیچ چشمی از کنارتان بی اعتنا گذر نکند. این مؤسسه مأموریت خود را در چارچوب ذیل به شما ارائه می نماید:
1. خلافیت و نوآوری
2. تضمین دیده شدن
3. انتخاب بازار هدف و قرار دادن تبلیغات در مسیر دید آنها
4. پرداختن به اصول حرفه اي در طراحی تبلیغات جهت جذب و تشویق مشتری
5. دارا بودن کادر متخصص در مشاوره و اجرای تبلیغات محیطی


استفاده از خلاقیت در تبلیغات محیطی
خلاقیت چیست؟! تاثر خلاقیت بر تبلیغات محیطی چیست؟ آیا واقعا می توان در تجارت امروز به خلاقیت تکیه کرد؟ اینها سوالاتی هستند که حتی پرسیدن آنها نیز نیاز به نگاهی خلاقانه دارد. اگر شما بدقت و با نگرشی بدون محدودیت و چند بعدی به مسائل و مشکلات تجارت و تبلیغات محیطی خود نگاه کنید، همواره می توانید با تکیه بر خلاقیت و نوگرایی ضمن ایجاد پله هایی برای ترقی و تجلی این نوع نگرش احتمال موفقیت خود را به شکل فزاینده ای افزایش دهید.

امیرحسین اسماعیلی WebSima
برای ایده پرازی و طراحی تبلیغات محیطی خلاقانه اعضای اتاق فکر گروه شرکت های وبسیما با توجه به نیازها و مشکلات مشاغل و تجارت های مختلف به ارائه راهکارهایی می پردازند که می تواند تجارت شما را یک شبه و با کمترین هزینه متحول کند. نگاه خلاقانه با اندکی شهامت و اعتماد به نفس همیشه شما را با نتایجی متحیر کننده روبرو خواهد کرد.
تبلیغات محیطی چیست؟
تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای تجارت های محلی بشمار میروند، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان میشود. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا ندارند ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید. (۵۰ نمونه تبلیغات محیطی خلاقانه)
تبلیغات محیطی خلاقانه یک واحد تجاری تازه تاسیس در کوچه فرعی
شما پس از رفع موانع و دردسرهای رایج در راه اندازی یک کسب و کار جدید و با قبول تمامی هزینه های سنگین اجاره مکان مناسب و … ، موفق به راه اندازی تجارت خود می شوید. از شور و اشتیاق شروع یک تجارت و آرزوهای بزرگ آن که بگذریم، متاسفانه معمولا کف گیر به ته دیگ خورده و دیگر توانی برای تحمل هزینه های گزاف تبلیغاتی از جمله تبلیغات محیطی نخواهید داشت. این نقطه همان نقطه ی شروع شکست است. چرا که ما عادت کرده ایم که به جای استفاده از خلاقیت به سراغ آسان ترین و پر هزینه ترین راه ها برویم و متاسفانه بازخورد مناسبی از تبلیغات شهری معمول هم نخواهیم داشت و در پایان حاصلی جز حسرت سرمایه های نداشته و پشتوانه مالی بی پایان برای شما باقی نمی ماند.
استفاده از چشم های بادکنکی در یک نمونه تبلیغات محیطی!
چشم از دوران کهن یکی از تاثیر گذارترین تصاویر از دیدگاه بشر بوده است. تصویر چشم همواره تفکر انسان را به چالش می کشد و انسان به صورت ناخودآگاه مسیر نگاه را دنبال میکند، جهت نگاه کردن چشم ها دقیقا مانند اشاره مستقیم با انگشت به صورت ناخودآگاه توجه شما را به محل مورد نظر جلب می کند. در این روش تبلیغات محیطی نیز ما با توجه به تمامی این نکات و با بررسی روش های عملی و خلاقانه موفق به طراحی این تکنیک شده ایم.
مواد لازم جهت یک نمونه تبلیغات محیطی کم هزینه و تاثیرگذار:
• قلم و کاغذ
• بادکنک گرد یا توپ سبک بادی به مقدار لازم
• تصویر عنبیه چشم پرینت شده بر روی کاغذ پشت چسب دار در سایز مناسب
• نخ کتان
• چسب شیشه ای
• تعدادی درخت در اطراف محل مورد نظر
ابتدا نقشه ای از محل مورد نظر برای تبلیغات محیطی و خیابان های اطراف آن ترسیم کنید، مانند تصویر زیر، تا مکان قرارگیری چشم ها و تعداد مورد نیاز برای شما مشخص شود.

نقشه محل تبلیغات محیطی را ترسیم می کنیم
سپس محل و جهت قرارگیری چشم ها را مشخص می کنیم

محل و جهت قرارگیری چشم ها در نمونه تبلیغات محیطی
کار ساخت چشم ها را برای تبلیغات محیطی خود آغاز میکنیم. ابتدا توپ و یا بادکنک را باد میکنیم سپس تصویر عنبیه چشمی که قبلا بر روی کاغذ پشت چسبدار پرینت گرفته ایم در محل مناسب می چسبانیم. پیشنهاد می کنیم تصویر را بر روب دهانه بادکنک یا توپ بچسبانید تا به دوام آن کمک کند و مانع خروج هوا شود.(می توانید تصویر با کیفیت بالای عنبیه چشم را از اینجا دانلود کنید.) در تصویر زیر میتوانید نمونه شبیه سازی شده چشم تبلیغاتی را مشاهده نمایید.

نمونه شبیه سازی شده چشم برای تبلیغات محیطی
حالا می توانید بادکنک ها را با نخ کتان و چسب در محل مناسب بر روی درخت نصب کنید. دقت کنید که جهت چشم ها درست باشد، برای اینکار پیشنهاد می شود از دو یا سه اتصال استفاده کنید. ضمنا مراقب درختان نیز باشید. بهتر است عملیات نصب را در نیمه شب انجام دهید تا کمپین تبلیغاتی نا متعارف شما از صبح روز بعد آغاز شود.

نمونه شبیه سازی شده محل قرارگیری چشم ها روی درخت
خیلی سخت نبود ولی کار شما از فردا آغاز می شود،قدر مشتریان را بدانید و سعی کنید نهایت استفاده را از این تبلیغات محیطی ببرید. ممکن است شهرداری محل شما اقدام به جمع آوری چشم ها کند، اما به این نکته توجه کنید فقط ۲۴ ساعت حضور نامتعارف شما می تواند زندگی شغلیتان را کاملا دگرگون کند.
بیشتر بخوانید: کد QR چیست؟
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تبليغات محيطي 10 سال 8 ماه ago #35500

سلام.ملاحظه شد
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.