خوش آمديد,
مهمان
|
|
به نام خدا
اینکه چه زمانی برای یک محصول و خدمت تشخیص داد ه و نیازی به تبلیغ می شود را و یا اینکه این اصل توسط مدیریت تبلیغ ، مدیریت شرکت و سازمان احساس می شود برای خدمت و محصول خود مستلزم انتظار آنان از نوع تبلیغ است .غالبا اکثر شرکت ها و موسسا ت برای سود دهی بیشتر و بهره وری بالا تشکیل می شوند پس می توان نتیجه گرفت نوع اول انتظار آنان این است که آن تبلیغ فروش آنان را با لا برده و هزینه ی آنان را نیز لحاظ نماید .نوع دوم انتظار آنان بر می گردد به نحوه ی اطلاع رسا نی و برند سازی یک شرکت تا نام آن را خوش بدرخشاند منبع : خودم |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان عبدی
|
|
خوب بود
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مرضیه آقاقاسمی قمی
|