خوش آمديد,
مهمان
|
|
عوامل بسیاری بر فروش اثر می گذارند هیچگاه نباید فقط با مقایسه میزان فروش قبل از تبلیغ
وبعد از آن نتیجه گرفت که تفاوت میزان فروش به دلیل تبلیغ بوده است .تغییر میزان فروش ممکن است ناشی از عواملی مانند وضع رقبا ، شدت نیاز خریدارن ، شرایط قیمتها ، نحوه توزیع ، شرایط اقتصادی جامعه ویا حتی تبلیغات گذشته باشد آثار تبلیغ فروش را با روشهای نظیر روش رابطه پییشین فروش با تبلیغ و روش مطالعات تجربی ( نتایج فروش ) اندازه می گیرند . منبع : کتاب مدیریت تبلیغات از دکتر محمود محمدیان |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام. تشکر از شما
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|