یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 



موضوع: اندازه گیری آثار تبلیغ بر فروش

اندازه گیری آثار تبلیغ بر فروش 10 سال 8 ماه ago #23917

عوامل بسیاری بر فروش اثر می گذارند هیچگاه نباید فقط با مقایسه میزان فروش قبل از تبلیغ
وبعد از آن نتیجه گرفت که تفاوت میزان فروش به دلیل تبلیغ بوده است .تغییر میزان فروش ممکن
است ناشی از عواملی مانند وضع رقبا ، شدت نیاز خریدارن ، شرایط قیمتها ، نحوه توزیع ، شرایط
اقتصادی جامعه ویا حتی تبلیغات گذشته باشد آثار تبلیغ فروش را با روشهای نظیر روش رابطه
پییشین فروش با تبلیغ و روش مطالعات تجربی ( نتایج فروش ) اندازه می گیرند .


منبع : کتاب مدیریت تبلیغات از دکتر محمود محمدیان
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

اندازه گیری آثار تبلیغ بر فروش 10 سال 7 ماه ago #35508

سلام. تشکر از شما
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.