خوش آمديد,
مهمان
|
|
هدف های تبلیغات
مطلع کردن و آگاهی دادن صحبت کردن با بازار درباره یک محصول جدید. پیشنهاد کاربردهای جدید برای یک محصول. توضیح شیوه کارکردن محصول یا استفاده از آن. کاهش نگرانی های خریدار. ایجاد تصویر مطلوبی از شرکت. توصیف خدمات دردسترس. مطلع کردن بازار از یک تغییر قیمت. تصحیح گمان ها و باورهای نادرست. ترغیب کردن بنا کردن ترجیح نام تجاری. تشویق مشتریان برای انتقال به نام تجاری شما. تغییر ادراکات خریدار نسبت به ویژگی های محصول. ترغیب خریداران به خرید, هم اینک. ترغیب خریداران به دریافت یک پیام فروش. یاد آوری کردن یادآوری کردن به خریداران که ممکن است به همین زودی, به محصول نیاز داشته باشند. یادآوری کردن به خریداران که محصول را از کجا می توانند بخرند. محفوظ نگه داشتن محصول در ذهن خریداران در فصل رکود. حفظ کردن آگاهی از محصول در نقطه بالای ذهن. راهبرد تبلیغات دو عنصر اصلی را پوشش می دهد : آفرینش پیام های تبلیغاتی . گزینش رسانه های تبلیغات. راهبردهای ییام: برخی از راهبردهای پیام خلاق که شرکتها یا سازمان ها ممکن است آنها را برگزینند بدین قرارند (کاتلر و دیگران , 1999): پیام بر موقعیت دهی (ممتاز سازی) نام تجاری تأکید می کند. پیام به یک یا چند انگیزه که می تواند میل به مصرف را در انسان برانگیزد, تلنگر می زند. پیام به سوی تفاوت های موجود بین محصول تبلیغ شده و محصولات عرضه شده توسط رقیبان جهت گیری می کند. اندیشه محوری می تواند با توجه کردن به راههایی که می توانند فروش محصول را افزایش دهند, ظهور پیدا کند. منبع : اصول و فنون تبلیغات (فصل هفتم ) مؤلف : جناب آقای علی فروز فر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام. خوب بود
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|