شنبه, 08 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ابزارهای چهار گانه اصلی در تبلیغات پیشبردی

ابزارهای چهار گانه اصلی در تبلیغات پیشبردی 10 سال 8 ماه ago #22627

- تبلیغات غیر شخصی: هرگونه ارائه و تبلیغات غیر شخصی ایده ها،کالاها یا خدمات که توسط یک واحد تبلیغاتی انجام شود و مستلزم پرداخت هزینه باشد، تبلیغات غیر شخصی نام دارد.
- تبلیغات پیشبرد فروش : محرکهای کوتاه مدتی هستند که برای تشویق به خرید یا فروش کالا ها و خدمات بکار می روند.
- روابط عمومی : ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است که با شرکت سروکار دارند از طریق کسب شهرت خوب،ایجاد تصویر دهنی کلی مطلوب و برخورد مناسب،یا برطرف کردن مسایل ، شایعات ،روایات و وقایع نامطلوب
- فروشندگی شخصی : معرفی شفاهی است بصورت مذاکره حضوری با یک یا چند خریدار احتمالی به قصد فروش.

در زمره ابزار های فوق ،ابزارها ی خاص دیگری وجود دارند،ابزارهای چون هدایا و جوایز فروش ،تبلیغات نمایشی در محل خرید، تبلیغا ت اختصاصی،نمایشگاههای صنفی و تجاری ،نمایشهای کاربردی کالا،انواع کاتالوگ،نوشته های مختلف،پوستر های گوناگون،انواع و اقسام جوایز،تخفیفات،کوپن و تمبر های تجاری،در عین حال ارتباطات چیزی است بسیار گسترده تر از استفاده از ابزارهای پیشبردی خاص. طرح کالا، قیمت فروش آن ،شکل و رنگ بسته بندی کالا و فروشگاههای که کالا را می فروشند،همگی نوعی ارتباط یا خریداران برقرار می سازند. از این رو اگر چه فعالیت ارتباطی اصلی یک شرکت،ترکیب عناصر پیشبردی آن است اما برای اینکه اصولا ارتباطات ، دارای حداکثر بازدهی باشند،ترکیب عناصر بازاریابی، یعنی تبلیغات پیشبردی و کالا،قیمت فروش و محل فروش آن نیز ،باید به صورت کامل با یکدیگر هماهنگ گردند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

ابزارهای چهار گانه اصلی در تبلیغات پیشبردی 10 سال 7 ماه ago #35525

سلام.ممنون
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.