جمعه, 21 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ↕ تبلیغات هوشمند ژاپنی↕

↕ تبلیغات هوشمند ژاپنی↕ 10 سال 9 ماه ago #20037

بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتالی مورد آزمایش در ژاپن به دوربین‌هایی مجهز شده‌اند تا با شناسایی جنسیت و سن رهگذران، پیام‌های تبلیغاتی مناسب آن‌ها را نمایش دهند.
این روزها استفاده از شیوه های موثر و منحصر بفرد برای تبلیغات به یک برگ برنده برای شرکت ها و موسسات تبدیل شده است. در چنین رقابتی مسلما برنده کسی است که بتواند تبلیغات کالا یا خدمات خود را در معرض دید افرادی قرار دهد که به طور بالقوه در گروه مشتریانش جای دارند.

در این میان ژاپنی ها شیوه ای را آزمایش می کنند که برای بیلبورد های تبلیغاتی دیجیتالی طراحی شده است. در این شیوه این بیلبوردها به دوربین‌هایی مجهز شده‌اند تا با شناسایی جنسیت و سن رهگذران، پیام‌های تبلیغاتی مناسب آن‌ها را نمایش دهند.

به گزارش ایسنا، این فن‌آوری بخشی از پروژه‌ای است که در حال حاضر در مرحله آزمایشی به‌سر می‌برد.

کنسرسیومی متشکل از 11 شرکت راه‌آهن، پروژه پایلوت یک ساله‌ای را در ماه گذشته آغاز کردند و 27 نمایشگر تبلیغاتی بزرگ را در ایستگاه‌های راه‌آهن در توکیو نصب کردند.
hamshahrionline.ir

امضا: علی ابراهیم بابایی☼
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

↕ تبلیغات هوشمند ژاپنی↕ 10 سال 9 ماه ago #20513

با سلام و تشکر از شما
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

↕ تبلیغات هوشمند ژاپنی↕ 10 سال 9 ماه ago #22640

زمین جایی است که برای راه رفتن همواره باید به آن نگاه کنید و هر اتفاقی که جلوی پای شما بیفتد فوراً توجه شما را به خود جلب می کند. به تبلیغ کالا یا خدمات خود روی زمین بیندیشید.

تحقیقات نشان داده است که موثرترین تبلبغات، تبلیغات روی زمین است ( نیویورک تایمز) بزرگترین شرکت های دنیا برای معرفی محصولات و خدمات خود از تبلیغ روی کف زمین استفاده می کنند. از غول های صنایع غذایی مثل مک دونالد، کوکاکولا و.... تا شرکت های بزرگ مخابراتی مثل نوکیا و سونی اریکسون و تولیدکنندگان لوازم ورزشی مثل پوما و نایک و بی ام و که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های خودروسازی دنیاست، همه وهمه برای نشان دادن خود و قرارگرفتن در معرض دید عموم، فضای کف زمین را جزو اصلی ترین فضاهای تبلیغاتی خود در نظر می گیرند.

در سال های اخیر در سرار جهان تبلیغات روی کف زمین با استفاده از پوستر ویا رنگ آمیزی اجرا شده است. اما با ظهور سیستم های تصویری هوشمند تصویری هوشمند IVS تبلیغات کف وارد مرحله جدیدی شده و به جذابیت آن صد چندان افزوده شده است.

مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

↕ تبلیغات هوشمند ژاپنی↕ 10 سال 8 ماه ago #31319

با سلام و تشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.