خوش آمديد,
مهمان
|
|
50روش جذب مشتري
جذب مشتري 1. با رفتاري قدرشناسانه و حاكي از سپاسگزاري آغاز كنيد 2. تلاش كنيد افراد نالايق را براي كارتان آموزش ندهيد 3. ارزيابي واقعگرايانه و سازمان يافتهاي را انجام دهيد 4. قضاوت نكنيد ، هميشه بهترين را فرض كنيد 5. به آيينه نگاهي بياندازيد 6. ظاهر محيط كار خود را ارزيابي كنيد برگرفته از اینترنت با ادرس(50روش جذب مشتری) ارسال :محمدمحجوب زاده 7. نقش يك پژوهشگر را بازي كنيد فروش رقابتي 8. موفقيت هاي خود را به آگاهي عموم برسانيد 9. شهروندي نمونه باشيد 10. در جريان نظرها و درخواستهاي تازه تجاري قرار بگيريد 11. از تكنولوژي نوين ارتباطي بهرهمند گرديد 12. تلاش خود را براي شناختن مشتريهاي«دست اول» و ممتازتان به كار گيريد 13. در حرفه خود فقط به ارايه كارت ويزيت اكتفا نكنيد 14. در تبليغات خالق تصاوير و تصورها باشيد 15. واحدهاي خدماتي خود و يا محصولاتتان را در نمايشگاه و يا ويترين مغازهاي به نمايش بگذاريد 16. نمايشگاههاي بزرگ و كوچك تجاري و امانتفروشي هارا ارزيابي كنيد 17. به نشر كتاب مبادرت ورزيد 18. به مشتريان بالقوه خود آموزش دهيد 19. نام حرفه خود را در فهرست مشاغل كتاب راهنماي تلفن بياوريد 20. با مشاغل ديگر ادغام شويد تا زمينه فعاليت شما گسترش يابد 21. كاركنان خود را خوب تربيت كنيد 22. سوء شهرت خود را بهبود بخشيد 23. نشان دهيد براي شما رضايت مشتري اهميت دارد 24. اهداي انعام و پاداش روشي ديگر براي جذب مشتري است دعوت و ايجاد انگيزه 25. به مشتريان دايمي خود « دفترچههايتخفيف» بدهيد 26. روش خانه به خانه را هم بيازماييد 27. با نامه رقابت خود را آغاز كنيد 28. فهرستي از مشتريان احتمالي ترتيب دهيد و براي خود نگه داريد حفظ مشتريان تازه وارد 29. (A+) راه اصلي تأمين رضايت مشتري 30. A+ با ارزش افزوده 31. A+ با اطلاع رساني اضافي 32. A+ با سود جستن از سرعت بيشتر 33. A+ با قيمتي عادلانهتر 34. A+ با اشانتيون 35. روش A+ با ايجاد تسهيلات 36. نقاط برخورد خود را بشناسيد و در صدد بهبود و توسعة آن برآييد 37. نيازهاي مشتري را پيش بيني كنيد 38. تلاش كنيد شرايطي بوجود آوريد كه مشتريان احساس كنند در خانه خودشان هستند 39. امكان سلب مستوليت از فروشندگان را بررسي كنيد 40. تمام پيشنهادها و انتقادها را با گوش جان بپذيريد 41. از دفتر كارتان براي مشتريان خود محيطي دوستانه بسازيد 42. عفت كلام داشته باشيد 43. از كاربردهاي تكنيكي تلفني بهرهمند شويد ايجاد شبكه ارتباطي 44. از مشتريان قديمي خود كمك بگيريد 45. « قانون 250 جو ژيرارد » را به خاطر داشته باشيد باز گرداندن مشتريان از دست رفته 46. از دست دادن مشتريان پر فيس و افاده را به عنوان شكست تلقي نكنيد 47. به سخن مشترياني كه نتوانستهايد به سوي خود جلب كنيد گوش فرا دهيد 48. پوزش بخواهيد 49. براي مشتري توضيح دهيد برايش چه كار كردهايد 50. اين پرسش شگفت انگيز را كه « برايتان چه خدمتي ميتوانم انجام دهم تا در حل مشكل به شما كمك كرده باشم» از مشتري بپرسيد |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
خوبه ممنون
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|