یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تبلیغات وبازاریابی

تبلیغات وبازاریابی 10 سال 10 ماه ago #16272

امروزه تولید وارائه کا لا به تنهائی کافی نیست زیرافعالیتهای درحال توسعه تغییر کرده است ودریک محیط رقابتی بایستی مشتریان راجذب نمود.تبلیغ بخشی از بازاریابی موفقیت آمیز به حساب می آید وشرکتهای موفق به ویژه درامر صادرات ،به موازات ارتفای کیفی محصولات خود به دنبال طراحی وبه کارگیری سیسمتهای بازاریابی پویا وموثر میباشند.تبلیغ به شما کمک می کند تا مشتریان کنونی رانسبت به خود وفادار ساخته یابازارهای جدیدی را برای خود برگزینید.یکی از جنبه های که به کمک آنهادیدگاه مشتریان نسبت به شرکت شماشکل می گیرد شیو ههای تبلیغاتی شمااست ،برای انجام تبلیغات ابزارهاوشیوههای مختلفی وجوددارد که درمطالعه حاضر مورد بررسی قرارگرفته ومزایا ومعایب وراهکارهای اجرایی صحیح انها ارائه گردیده است.رسانه های تبلیغی نیزهمچون سایرعلوم به سرعت درحال تغییر وتحول هستند.درمرحله معرفی کالا،آگهی های تجاری (به ویژه رسانه های ارتباطی انبوه مانند اینترنت)وروابط عمومی برای ایجادآگاهی وعلاقه مندکردن مشتری بسیار مناسب اند.زیرااینترنت شناسائی مشتریان را باجمع آوری وتجربه وتحلیل ویژگیهای آنها آسان می کند.
درحال حاضر انتخاب هرکدام ازراهبردها می تواند موفقیت آمیز باشد به شرط آنکه به صورت موثربه کارکرفته شود.درهرصورت نمونه موثر،ترکیبی ازراهبردهاخواهد بود که بهتر بتواند به نیازهای بازار ومشتریان نزدیک شده وپاسخگوی آنها باشد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: علی احمد الفتی