جمعه, 21 ارديبهشت 1403

 



موضوع: شیوه ی تبلیغات در کشورهای غربی چگونه است ؟

شیوه ی تبلیغات در کشورهای غربی چگونه است ؟ 10 سال 9 ماه ago #15111

در پيونگ يانگ، پايتخت کره شمالي، تنها يک کافي نت وجود دارد. کساني که وارد اينجا مي‌شوند، خواهند ديد کهکامپيوترها به جاي ويندوز با "ستاره سرخ" کار مي‌کنند: سيستم عامل مخصوص کره شمالي که بنا بر گزارش ها به سفارش رهبر فقيد اين کشور، کيم جونگ ايل، ساخته شده است - يک فايل که از ابتدا بر روي سيستم عامل نصب شده است، اهميت هماهنگي سيستم عامل با‌ ارزش هاي اين کشور را توضيح مي‌دهد.
تقويم کامپيوترها به جاي سال 2012، سال 101 را نشان مي‌دهد: تعداد سال‌هايي که از تولد کيم ايل سونگ (رهبر اسبق اين کشور که نظريات سياسي‌اش نقش تعيين کننده در سياستگذاري ها دارد) گذشته است.اين امر سهامداران و سرمايه گزاران را از سطح شهر و عامه مردم دور نگه ميدارد و مردمان محدود و سرمايه داران در صنف خود شناخته و قادر به تبادل کالا و اجناس و برند هاي تبليغاتي خود هستند.

در کشوري که شهروندان عمداً از هرگونه اطلاعات به غير از تبليغات حکومتي محروم نگاه داشته مي‌شوند، اينترنت هم محدود به نيازهاي حکومت است. با اين حال بسياري معتقدند که اين تسلط در حال ضعيف‌تر شدن است
شهروندان عادي به "اينترنت" دسترسي ندارند. اين امتياز ويژه در انحصار تعداد اندکي از افراد که به "خواص" شناخته مي‌شوند و تعدادي از دانشگاهيان و دانشمندان قرار دارد. چيزي که در اينجا به عنوان اينترنت عرضه مي‌شود به‌قدري باريک و کم عمق است که بيشتر شبيه به اينترانت (شبکه داخلي) يک شرکت پر زرق و برق است تا شبکه بين‌المللي گسترده اي که در ديگر کشورها سراغ داريم.
[/center]
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

شیوه ی تبلیغات در کشورهای غربی چگونه است ؟ 10 سال 9 ماه ago #15152

با سلام. خوبه ولی منبعش؟
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.