چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه درس

خلاصه درس 10 سال 9 ماه ago #24223

موسیقی تراوش احساسات و اندیشه های آدمی ومبین حالات درونی وی می باشد وبه معنی پیوند آهنگ هاست

موسیقی در تبلیغات به معنای ادغام موسیقی در رسانه های الکترونیکی به منظور افزایش موفقیت در موضوع تبلیغ است که در جهان پیرامون

ما کالای مصرفی بیش از هر نشانه دیگر می خواهد با ما رابطه دهنی برقرار کند یعنی چرخه اقتصادی مبتنی بر تولید انبوه همزمان که باید

مسیر تولید را برای انباشت سرمایه توسعه بخشد باید فکری نیز به حال نظام تقاضا کند تا بسترهای لازم برای توسعه تولید و عرضه فراهم

باشد.

تبلیغات مهم ترین دستاویز نظام تولیدی برای ایجاد بسترهای مساعد جهان پیرامون ما همزمان با حجم متراکم کالاهای مصرفی است که با

تبلیغات متعدد این کالاها مواجه است.

درعین حال پیوستگی موسیقی انسجام و تداوم ساختار روایت در تیزرهای تبلیغاتی را افزایش میدهد.

کارایی موسیقی در نظام تبلیغاتی از تاثیر این بر سیستم شناخت انسان ناشی میشود.

امروزه موسیقی به عنوان صدای پس زمینه همه مراکز تجاری و فروشگاههای بزرگ تثبیت شده است.

در نتیجه کاربرد موسیقی در سیستم های تبلیفاتی نسبتی با توسعه سیاسی و فعالیتهای اجتماعی احزاب و گروههایی یافته است برای

متقاعد کردن مخاطبان خود دست به تبلیغات رسانه ای می زنند که در چنین شرایطی طبیعی است که موسیقی خارج از محتوای اثر هنری

به عنوان ابزاری برای کنش اجتماعی در جهت مقاصد گروههای معین بررسی می شود.
موضوع بسته شد.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: فروزنده عظیمی
مدیران انجمن: فروزنده عظیمی