جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه ای از کنفرانس رازهای ارتباطات

خلاصه ای از کنفرانس رازهای ارتباطات 10 سال 8 ماه ago #34164

برقراری ارتباطات درقلب تمام کارهایی که مادرتجارت انجام می دهیم قراردارد . ارتباطات ضغیف یکی ازبزرگترین مشکلات موجودبرسرراه تجارت وحتی افراد است که سبب بروزمشکلات اخلاقی ، عملکرد ضعیف وورود وخروج بسیار بالای کارمندان می گردد .

برقراری ارتباط خوب رابه عنوان نوعی امتیازدرنظر نگیرید ، بلکه برای برقراری آن برنامه ریزی کنیدومهارتهای برقراری آن راتمرین کنید
برقراری ارتباط تنها پخش اگهی ویاتیزر تبلیغاتی نیست ، بلکه چندنکته مهم راباید مد نظرداشت :
*به دیدگاه دیگران احترام بگذارید
*حقایق را ازعقایدواظهارات تشخیص دهیم
*به صورت فعال گوش فرادهید
*مراقب حریم شخصی دیگران باشید
*بااشتیاق به صحبت های طرف مقابل گوش دهید واین کارراباتماس چشم ها ادغام کنید
*بافرهنگ دیگران متناسب یاشید
*دربیابید که چرامشتری کالا راردمی کند
*به صورت ترغیب کننده عمل کنید
می گویند که ما :
نصف آنچه گفته می شودرا می شنویم ، به نصف آن گوش می دهیم ، نصف آنچه گوش کرده ایم رادرک می کنیم ، نصف آنچه راکه درک کرده ایم باور می کنیم ونصف آنچه باورکرده ایم را به خاطر می سپاریم .
منبع : کتاب رازهای ارتباطات
نویسنده : کارولین بویس
مترجم : خاطره قورناوی
باتشکر ازشما
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: علی احمد الفتی