خوش آمديد,
مهمان
|
|
برقراری ارتباطات درقلب تمام کارهایی که مادرتجارت انجام می دهیم قراردارد . ارتباطات ضغیف یکی ازبزرگترین مشکلات موجودبرسرراه تجارت وحتی افراد است که سبب بروزمشکلات اخلاقی ، عملکرد ضعیف وورود وخروج بسیار بالای کارمندان می گردد .
برقراری ارتباط خوب رابه عنوان نوعی امتیازدرنظر نگیرید ، بلکه برای برقراری آن برنامه ریزی کنیدومهارتهای برقراری آن راتمرین کنید برقراری ارتباط تنها پخش اگهی ویاتیزر تبلیغاتی نیست ، بلکه چندنکته مهم راباید مد نظرداشت : *به دیدگاه دیگران احترام بگذارید *حقایق را ازعقایدواظهارات تشخیص دهیم *به صورت فعال گوش فرادهید *مراقب حریم شخصی دیگران باشید *بااشتیاق به صحبت های طرف مقابل گوش دهید واین کارراباتماس چشم ها ادغام کنید *بافرهنگ دیگران متناسب یاشید *دربیابید که چرامشتری کالا راردمی کند *به صورت ترغیب کننده عمل کنید می گویند که ما : نصف آنچه گفته می شودرا می شنویم ، به نصف آن گوش می دهیم ، نصف آنچه گوش کرده ایم رادرک می کنیم ، نصف آنچه راکه درک کرده ایم باور می کنیم ونصف آنچه باورکرده ایم را به خاطر می سپاریم . منبع : کتاب رازهای ارتباطات نویسنده : کارولین بویس مترجم : خاطره قورناوی باتشکر ازشما |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|