خوش آمديد,
مهمان
|
|
کودکان به شدت تحت تاثیر صحنههایی قرار میگیرند که بر صفحه تلویزیون ظاهر میشوند و رفتارهایی را که شاهد بودهاند نه به شکل بسیار خشن آنها، اما به هر حال به نوعی روی افراد بزرگسال و کودکان همسال خود پیاده میکنند.
پیامهای بازرگانی میتوانند برداشت و سلیقه انسان از زیباییها را تحت تاثیر قرار دهند. مردم با مشاهده محصولاتی که از رسانهها تبلیغ میشوند حس زیباییشناسی خود را از دست میدهند. نشریات ویژه مد و برنامههای تبلیغ انواع پوشاک و لوازم آرایش که از رسانهها پخش میشوند، الگوهای مصرف و معیارهای تندرستی افراد را نیز تحت تاثیر قرار داده و در مواردی حتی سلامت آنها را به خطر میاندازد.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|