خوش آمديد,
مهمان
|
|
سلام عوامل منجر به شکست در فروش
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
عدم وجود استراتژی مناسب برای فروش های از دست رفته.
فقدان قدرت ترک مذاکره. مذاکره کردن به جای فروختن. استفاده از تکنولوژی به عنوان جایگزینی برای روابط انسانی. عدم آمادگی کافی برای فروش. صرف زمان زیاد برای گزینه هایی که شانس موفقیت کمی دارند (مشتریان ضعیف). عدم نگهداری سوابق. عدم ارزیابی نتایج. فقدان یک فرایند پیگیری اثربخش. عدم توجه به گرایش های جاری در بازار، اقتصاد و تکنولوژی. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|