خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام
بيشترين استفاده اي كه از كودك در تبليغات ميشود استفاده از معصوميت نگاه اوست . مثلا در تبليغ مواد غذايي به طور مثال ماكاروني وقتي با اشتياق به كالاي تبليغاتي نگاه ميكنه و با لذت ميخوره ناخودآگاه بيننده قبول ميكنه كه حتما ماكارونيه خوشمزه اي بايد باشه . اما به نظر من نگاه كودكان هيچ وقت دروغ نميگه و اگر كالايي كيفيت نداشته باشه با تبليغ كودكان جواب نميده و بهتره از كودك استفاده نشه. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|