خوش آمديد,
مهمان
|
|
ساعت ١٨ مورخ ٩٩/٣/٢١ متون تخصصي رشته مييريت تبليغات
متن ارسالي ترجمه شود
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: اکبر قدیمی, مریم بیات, سمیه سعی سعیدی, فیروزه محمدی, امیررضا مرادی, محمدرضا لاله
|
|
با سلام ترجمه متن ارسالی کاربرد جهان- 1 کلمات کاربردی -2 روش -3 موثر - 4 گرایش - 5 برند -6 تقاضا -7 خرید -8 طرح کلی -9 توسعه -10 11 12ارتباطات 13درستکاری 14اقناع 15- کمپین 16 ویزوال 17 - مطلوب -18 چشم انداز 19- 20 شغل 21 - - 22 ترکیب 23- کلامی -24 اعلام -25 تلاش
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مریم بیات
|
|
باسلام مجدد ادامه ترجمه:مدیریت فروش مسیری مهم در صنعت تبلیغات است .مدیران تبلیغات ممکن است برای یک اگهی یک نمنه ویا ممکن است از محصول ویا خدمات کار کنند .و
تعریف وتفسیر برخی از تعاریف ارائه شده توسط نویسندگان انجمن بازاریابی آمریکایی تبلیغاتی را ارائه داده است : فرم ارائه غیر شخصی ایدهها کلاهات و خدمات توسط یک حامی اعلامنشده 2 طبق گفتهوستر تبلیغات به معنای تبلیغ عمومی به 3نکته است . طبق گفته گاردنر تبلیغات وسیلهای برای فروش انبوه از وی ژگیهای تبلیغاتی است . رسیدن به تودهها یک .. غیر شخصی است که خطاب به توده هاست .و 2 شکل گیری تبلیغات هنگام خرید یک کالای خاص خریداران رااز خرید وفروش آن آگاه میکند با این حال ارائه اطلاعات باید کاملا دقیق وواقعی باشد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
باسلام مجدد ادامه ترجمه:مدیریت فروش مسیری مهم در صنعت تبلیغات است .مدیران تبلیغات ممکن است برای یک اگهی یک نمنه ویا ممکن است از محصول ویا خدمات کار کنند .و
تعریف وتفسیر برخی از تعاریف ارائه شده توسط نویسندگان انجمن بازاریابی آمریکایی تبلیغاتی را ارائه داده است : فرم ارائه غیر شخصی ایدهها کلاهات و خدمات توسط یک حامی اعلامنشده 2 طبق گفتهوستر تبلیغات به معنای تبلیغ عمومی به 3نکته است . طبق گفته گاردنر تبلیغات وسیلهای برای فروش انبوه از وی ژگیهای تبلیغاتی است . رسیدن به تودهها یک .. غیر شخصی است که خطاب به توده هاست .و 2 شکل گیری تبلیغات هنگام خرید یک کالای خاص خریداران رااز خرید وفروش آن آگاه میکند با این حال ارائه اطلاعات باید کاملا دقیق وواقعی باشد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1- تبلیغات 2- روش 3- تأثیرگذار 4- تمایل 5- نام تجاری 6- خرید 7- تقاضا 8- طرح کلی 9- توسعه 10- خاص 11- جانشین 12- ارتباطات 13- دستکاری 14- اقناع 15- پویش 16- دیداری 17- مطلوب 18- چشم اندازها 19- نظارت 20- حرفه 21- رقابت 22- ترکیب 23- کلامی 24- اعلام 25- تلاش
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|