جمعه, 25 خرداد 1403

 


  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: ساعت ١٨ مورخ ٩٩/٣/٢١كلاس متون تخصصي تبليغات .

ساعت ١٨ مورخ ٩٩/٣/٢١كلاس متون تخصصي تبليغات . 4 سال 1 روز ago #126841

تبلیغات براساس کارکرد --1-تبلیغات آموزنده 2- تبلیغات تشویقی 3-یاداور 4-تبلیغات منفی 5-تبلیغات بر اساس منطقه 6-تبلیغات جهانی 7-تبلیغات بین المللی 8- تبلیغات منطقه ای 9- تبلیغات محلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

ساعت ١٨ مورخ ٩٩/٣/٢١كلاس متون تخصصي تبليغات . 3 سال 11 ماه ago #127112

ترغیب در تبلیغات یعنی :هر فرایند تبلیغاتی تلاش میکند چشم اندازها را به مشتری تبدیل کند تبلیغ کننده انتظار دارد که نگرش مطلوب ایجاد کند .بنابراین این یک روش مستقلل ودر واقع یک روش ترغیب است .طبقه بندی تبلیغات تبلیغاتی عبارتاست از : ارتباط مستقیم وغیر مستقیم اطلاعاتی درباره محصولات یا ایدهها توسط یک حامی مالی مشخص شده از طریق رسانه های جمعی به منظور دستکاری رفتار مشتری (تغیر نگرش در افراد) تبلیغات غیر شخصی است زیرا خیالی است که توسط رایانه ایجادشده است و بخشی از مخاطبان هدف را انتخاب میکند این اطلاعات را درمورد محصولاتو یا ایده برقرار میکند .تبلیغات می تواند بر اساس عملکرد -منطقه-بازار تارگ و یا تقا ضای شرکت پاسخ مطلوب ورسانه طبقه بندی شوند 1. ب راساس کارکرد -تبلیغات آموزنده -تبلیغات اقناعی - تبلیغات یاد آوری -تبلیغات منفی 2. بر اساس منطقه - تبلیغات جهانی -تبلیغات ملی -تبلیغات منطقه ای -تبلیغات محلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
  • صفحه:
  • 1
  • 2