خوش آمديد,
مهمان
|
|
بنام خدا
با سلام و درود خدمت استاد گرامی جناب آقای گل احمدی دانشجو : رجبعلی کیان مهر مقطع : کاردانی رشته : روابط عمومی درس : کاربردوسایل سمعی بصری روابط عمومی مجموعه ای از عملیات ارتباطی آگاهانه مبتنی بر برنامه و تحقیق است که با استفاده از شیوه های علمی وهنری به دنبال ارتباط با مردم و اطلاع یابی از نظرهای آنها وگفتگو با آنان جهت رسیدن به منافع مورد نظر است که عمدتا سه معنی دارد 1-رابطه میان افراد 2-روش ها و ابزارهایی که رابطه مطلوب را تشکیل می دهند 3-کیفیت و موقعیت روابط یک سازمان روابط عمومی خوب به عوامل زیر بستگی دارد 1-شکل گیری نگرش ها 2-تشویق و تغییر ایده ها 3-تغییر رفتار مخاطبان سه ویژگی دارند 1-زیادند و فراوان 2-نوع جنسیت آنها مشخص نیست 3-نا آشنا و غیر مشخص هستند ارتباط از سه عنصر اصلی پیام دهنده ، پیام و پیام گیرنده تشکیل میشود که بر سه نوع است : مستقیم ، غیر مستقیم ، جمعی رسانه کانالی است که پیام را از پیام دهنده به گیرنده پیام میرساند انواع رسانه : نوشتاری ، شنیداری ، دیداری ، ابزاری ، نهادی ، فرانهادی که هر کدام برای خود تعریف و کاربردهایی در روابط عمومی دارند استاد ببخشید اگر مطلب دیر و کم گذاشتم علت آن همانطور که حضورا خدمتتون عرض کردم عدم دسترسی به اینترنت است باز هم عذر خواهی میکنم باتشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|