خوش آمديد,
مهمان
|
|
هر سازمان دارای 3سطح است: عالی_میانی_عملیاتی
*سطح عالی: سطح استراتژیک ،کسب وکار، سازمان از کجا به کجا میرود، انجام ماموریت برای تحقق اهداف سازمان، و در آخر هم تصمیم گیری *سطح میانی: وظیفه اش هماهنگی سطح پایین تر است. *سطح عملیاتی: سرپرست بالای سرشان است و افراد مستقیم کار میکنند ،سرپرستی و اصول آن بیشتر در این بخش است. در مدیریت نیز 3سطح وجود دارد: ادراکی،انسانی،فنی ادراکی در سطح عالی و میانی فنی در سطح عملیاتی انسانی درهر 3سطح وجود دارد |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
البته ضمن تشکر از زحمتی که کشیدید باید گفته شود که اگر یکبار دیگر با دقت بیشتر واژه ها انتخاب گردد بهتر می بود و نکته دیگر اینکه مهارتها به سه دسته تقسیم شد ادراکی، فنی و انسانی
منتظر اعلام نظر سایر دوستان و همچنین بازنویسی دقیقتر مباحث هستم |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|