خوش آمديد,
مهمان
|
|
ویژگی های تبلیغ موفق :
١- تماماً بر راستی و درستی استوار باشد ٢- کاملاً یا دستکم تا آنجا که ممکن است ، شفاف باشد .( از ابهام ، تاریکی ، نقص ، یک سونگری ، و اغفال کلاً به دور باشد) . ٣- علاوه بر تأمین اعتماد مخاطب ، این اعتماد ، با روشن ساختن حسن نیت فرستنده پیام ، کامل و استوار باشد . ٤- بر آگاهی مخاطب ، هرچند هم اندک ، بیفزاید . ٥- بیان و شیوه تبلیغ بویژه شکل و محتوای پیام ، در پرتو ابتکار و بیان نو یا کاربرد واژه های نوین پذیرفته شده و تعابیر و تصاویر مناسب و مطلوب ، جذابیت لازم پیدا کرده باشد . http://dehkadeh-jahani.blogfa.com/ |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|