پنج شنبه, 03 خرداد 1403

 



موضوع: میزان رضایت مندی مشتریان ازشعبه بلوارکشاورز

میزان رضایت مندی مشتریان ازشعبه بلوارکشاورز 10 سال 2 ماه ago #64473

عوامل موثردرمیزان رضایت مندی می تواند به شرح ذیل باشدوموردنظرسنجی قراربگیرد

ا.عملکردکارکنان پشت باجه ازنظرسرعت ودقت

2.تعدادباجه های فعال درپیک کاری یازمانیکه شعبه شلوغ است

3.نمای داخلی شعبه ونحوه چیدمان صندلی های سالن مشتریان

4.میزان آموزش ودانش کارکنان
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

میزان رضایت مندی مشتریان ازشعبه بلوارکشاورز 10 سال 1 ماه ago #66228

با سلام؛
موضوع انتخابی خوب است، لیکن عنوان نوشته شده کامل نیست. مثلاً «بررسی میزان رضایت مشتریان از عمکرد شعبه های بانک... / بررسی موردی شعبه بلوار کشاورز» عنوان بهتری برای پژوهش شماست. در خصوص محورها و عوامل موثر در رضایت نیز هر چند مبانی نظری مرتبط باید صورت گیرد، اما در ظرفیت تحقیق شما خوب است. فقط لازم است سوالات مناسب و مرتبطی برای سنجش هر متغیر طراحی و پرسیده شود.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: محمد احمدی