دوشنبه, 28 خرداد 1403

 



موضوع: دیدار فینال چوگان

دیدار فینال چوگان 10 سال 1 ماه ago #72447

دیدار فینال چوگان
دیدار فینال رقابت‌های چوگان جام ارتش در محل باشگاه چوگان ذوالجناح نزاجا برگزار شد.
نخستین دوره رقابت های چوگان در سال ۹۳ با عنوان جام ارتش و به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و با همکاری فدراسیون چوگان، بازیهای رده بندی و فینال رقابت های چوگان جام ارتش ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳در محل باشگاه چوگان ذوالجناح ( باغ بنانیه) نزاجا در سقف هندیکاپ صفر تا چهار برگزار گردید. میدان چوگان ذوالجناح بعد از چهار راه مینی سیتی انتهای بلوار ارتش واقع است. چوگان بازان تیم های باشگاهی، ارتش، ارس، البرز و کاسپین راس ساعت ۱۴:۰۰ در دور مقدماتی به مصاف هم رفتند که تیم میزبان موفق شد تا با پیروزی بر حریفان خود مقام نخست این رقابتها را به دست آورد.
در این بازیها تنی چند از مقامات کشوری و لشکری از جمله امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش‎، امیر سرتیپ دوم مجد آرا رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و.... حضور داشتند .
تیم ارس و البرز به رقابت به یکدیگر پرداختند و تیم البرز توانست با پیروزی بر تیم ارس به مقام سوم این بازیها دست پیدا کند. تیم نزاجا با نتیجه ۶ بر ۵ تیم کاسپین را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابتهای چوگان جام ارتش نائل گردد.
با توجه به تقارن این مسابقات با ایام ولادت حضرت زهرا(س ) مسابقه ای فرهنگی مختصری طرح و به برندگان و بانوانی که همنام حضرت فاطمه(س) بودند نیز جوایزی نقدی (کارت هدیه) اعطا گردید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: سعید میرشاهی